-
Hoppet är det sista som överger oss så du vet att jag håller tummarna för dig i morgon!!!!!calcaneus skrev 2010-09-21 21:09:14 följande:Snällt av er att hålla tummarna, men det är kört (tror jag, inget tyder på motsatsen utom det lilla lilla hoppet). Jag intalar mig att det är nästa som gäller istället.
-
Lilla fröet: Välkommen hit !!!!!
Skrippo och Calcaneus: Hoppas på fin fina + idag hos er båda!!!!! Tummar och kramar
-
. Då får vi hoppas på ett plus nästa månad. Kramarcalcaneus skrev 2010-09-22 20:51:09 följande:Som väntat var det ett minus i morse. Jag talade in på Carlanderskas tel- svarare och ringde distansgyn och sa att jag vill fortsätta direkt. Då fick jag en tid på måndag för att kontrollera inför nästa ÄL och då känns det genast som om man är på banan igen! Nu måste jag nog beställa fler ÄL-stickor...
Angående 14 dagars ruvartid ska vi nog vara glada att vi går på CA. Vissa kliniker har 21 ruvardagar -
Fru Naftra: Ett stort grattis så här långt . Kanonbra med 5 till frysen och kan det då dessutom bli ännu fler så är det ju ännu bättre . Hoppas svulnaden går ner fort nu.
Det är så typiskt att mensen blir sen vid sprayning. Många som råkar ut för det verkar det som. Hoppas att den kommer i helgen!akita06 skrev 2010-09-25 11:12:05 följande:Var är min blödning??? På spraydag 14 idag och fortfarande inget...suck! Vad fan ska det alltid krångla för?? -
Grattisakita06 skrev 2010-09-26 12:57:36 följande:Ääääntligen är blödningen på G....
-
Kan man rösta för det någonstans???FruNaftra skrev 2010-09-27 19:26:07 följande:Jag veeeeet!! Tycker jag borde få nobelpris eller nått
Jag minns inte hur det var med blödning och sprutstarten. Man glömmer ..... Nu var det å andra sidan 2 år sedan jag körde långa protolkollet -
Jag räknar från den dagen jag har mensvärk. Har spottings i nästan 1 vecka före att mensen sätter igång på riktigt. Men samtidigt som mensvärken kommer börjar jag oxå blöda kraftigt.sydney skrev 2010-09-28 11:02:11 följande:
Vilken dag hade ni räknat som mensens första dag? den dag det börjar komma lite blod, eller när det kommer mycket? svårdefinierat, jag vet. Jag brukar ju har lite spottings 2-3 dagar innan det börjar blöda på riktigt, har haft det söndag & måndag, idag kommer det mer men ändå inte så att jag behöver trosskydd, ännu.
Jag ringer distanskliniken imorgon och hoppas den är igång på riktigt då, lättare att göra det när jag är ledig än från jobbet.
Grattis till alla eskimåer !!!!!FruNaftra skrev 2010-09-28 19:29:48 följande:Mom70, snart borde mensen komma då. Skönt!
Skrippo pratade jag med för ett tag sedan och då var allt bra med henne. Hon dyker väl upp här snart hoppas jag
Idag kom brevet från CA där de informerar om hur många embryon som frusits ner - 6 stycken totalt. Ytterligare en blastocyst måste ha frusits ner efter vidareodlingen. GLAAAAAAAAD
Känns pirrigt inför morgondagen då vi ska se om svullnaden har gått ner. Jag borde ha tagit det mer lugnt den senaste tiden men jag hoppas att det inte har gjort någon skada.Grattis till ruvningen !!!!! Håller tummarna!Fylgja skrev 2010-09-28 15:42:43 följande:Allt verkar vara bra med Skrippo, sist jag hörde iallafall. Hon har däremot inte varit aktiv i tråden på ett tag. Det blir ju så ibland.
Nu är jag ruvare igen. Fjärde gången gillt...kanske. Är lite frustrerad så här i efterhand - embryologen sa något om att blastisen hade dragit ihop sig lite och jag tänkte att det ska jag fråga om sen. När jag inte är så kissnödig och snurrig i bollen (varmt och förkyld och det gjorde lite ont). Men det glömde jag förstås. Och nu undrar jag förstås vad hon menade med det.. Hå hå ja ja. Bara att vänta och se. -
Lycka till på tisdag !!!!calcaneus skrev 2010-09-29 17:42:05 följande:Jag glömde: jag fick LH-omslag idag och har fått tid för FET på tisdag! Hurra! Maken kan följa med om vi ändrar tiden för kisens tandläkarbesök. Känns bättre att bli gravid när maken är med.
-
Grattis till sprutstarten!!!akita06 skrev 2010-09-29 18:11:15 följande:FruNaftra: Vad skönt att det såg bra ut och du/ni slapp vänta...nedräkning nu då?!
Calcaneus: Haha,misstänkte att det var nått sånt. Härligt med omslag, nedräkning för dej med ju och det är klart gubben ska vara med! =)
Ikväll tar jag första sprutan..Wiiiee!!! -
Har en GI kokbok och där står det att man inte ska äta för strängt enligt GI om man är gravid. Så när vi har gjort våra försök har jag försökt att äta enligt tallriksmodellen istället