• mulan

Carlanderskatöserna del 19

calcaneus skrev 2010-09-01 21:29:45 följande:
    Blastocyster i frysen är väl bra, men det som verkligen räknas är foster i magen! Eller kanske ännu hellre födda barn. Men det kommer väl det med Drömmer
    Ja och med tanke på att blastocyster har lite större chans i magen så har du väääldigt stora chanser att få en bebis
    .?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
  • mulan

Skrippo: Troligtvis är din ÄL nära så testa runt lunch igen (håll dig från toan innan dess). Ligger de över 22-24 mm så har du snart ÄL. Jag har testat på morgonen och inte fått omslag, men sen fått det vid lunch. Lycka till!

.?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
  • mulan
    FruNaftra skrev 2010-09-02 09:51:38 följande:
    Måste damma av mina ÄL kunskaper. Är det när blåsorna är 22 som ÄP sker?

Kom igen tjejer, nu ska vi baka bäbisar....massa massa bäbisar!!!! 
    Det är nog olika. Mina brukar ligga runt där men alla är vi olika
    .?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
  • mulan

Just det. Vid färskförsök ska dom vara lite mindre så man inte lossar innan ÄP. Men vid FET ska man ju ägglossa och då är de ju större

.?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
  • mulan
    FruNaftra skrev 2010-09-02 12:03:09 följande:
    Vädur, konstigt hur kroppen kan ställa om sig. På sätt och vis föredrar jag att ha spottings för då får man en förvarning innan helvetet bryter lös   Vad duktig du är som bara har 3 kilo kvar. Jag måste erkänna att jg inte ens har ställt mig på vågen sedan jag gick på kontrollen hos BM i v 39.....jag orkar inte bry mig om vikten. Har ändå inga viktproblem direkt. Har haft ganska hög ämnesomsättning så det brukar räcka med att tänka på vad jag stoppar i mig för att kroppen ska må bra. Annat är det för min stackars man som måste ut och springa för att lyckas få bort sina sympatigraviditetskilon

Mulan, nä just det...nu när du säger det så låter det ju logiskt. Tänk vad hemskt om man hinner ägglossa innan ÄP...hua!  Undra om man måste betala en del av IVF,en ändå??  Förvånad
    Det händer att endel ÄL:ar innan ÄP. Jag hoppas verkligen att klinikerna inte tar betalt då

Nu har jag för första gången fått höra MINI:s Hjärta slå . Underbart !!!!!!!!!
    .?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-09-02 15:08:32 följande:
    Visst är det härligt, låter som en galopperande häst
    Ja det gör det verkligen. Så synd bara att sambon inte var med och fick höra det. Men nästa gång ska han med
    .?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
  • mulan
    Skrippo skrev 2010-09-02 16:55:28 följande:

Hej på er

Testade vid lunch igen men ingen ÄL.

Ska testa när jag kommer hem igen ( har inte kissat sen 12 )
    Håll tummarna för mig!!

Håller tummarna stenhårt!!!!! Kramar
    .?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
  • mulan
    Skrippo skrev 2010-09-02 18:10:46 följande:
    Ingen Äl när jag kom hem heller ;-(

Sitter och kollar lite mina anteckningar och lir fundersam på en sak. Är cd 1 mensens första dag eller dagen efter?
    CD 1 är mensens första dag .
    Hoppas på omslag i morgon
    .?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
  • mulan
    Skrippo skrev 2010-09-02 19:03:31 följande:
    Dstansgyn går på högkostnads. Tror det blir 11.000till CA
    Jag vet att priset skulle höjas efter att vi gjorde FET i våras. Men vi betalade 8" eller 9"
    .?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-09-02 19:39:15 följande:
    Då är det inte billigare på distans längre då..... funderar lite på om vi ska göra via Jkpg vid FET blir det hel behandling vill jag göra allt på CA
    Så mycket som 11" tror jag inte att det är på distans. Max 10" skulle jag gissa på
    .?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19