• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Finns ingen ledig signatur skrev 2010-08-11 19:33:08 följande:
    Allt gick jättebra idag, dom kunde inte se något på UL om varför jag blöder. Men vi fick se 2 st 4 cm stora bebisar som levde båda två  

Tog blodprov för kub så nu får jag ett nytt UL om ca 2 veckor på Östra, skönt att få se dom så snart igen .....
    Åhhh vad underbart !!!!!!!!!
    GRATTIS!!!!!! Kramar
    .?*¨*? VECKA 20 ?*¨*?.
  • mulan

FruNaftra: hejsan och välkommen tillbaka . Kul att se dig och kul att ni funderar på syskonförsök
    Jag funderar redan på syskonförsök och har inte fått första ännu . Galen jag vet
    Kramar!!!

.?*¨*? VECKA 20 ?*¨*?.
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-08-14 16:55:41 följande:
    I denna världen är det ju så.....
    Ja så är det . Men om 1 år kanske vi funderar mer allvarligt på syskonförsök
    .?*¨*? VECKA 20 ?*¨*?.
  • mulan
    FruNaftra skrev 2010-08-15 10:36:26 följande:
    Efterlängtad kärlek..åh så vackert. Precis vad det är också.
    Klart den klarar upptining. 90% gör ju det. Rent statistsikt så ligger du väldigt bra till

Nu har jag testat med ÄL-sticka för dagen, neg...tror jag (billig skit), dag 15 från första mensdag...så det borde hända något snart. Hmm...väcker en massa gamla känslor av att sitta och fumla med de där stickorna igen, räkna sekunderna. Både jobbigt och roligt på samma gång.

Självklart är ni bland de första som får reda på vad CA sa på måndag Gud vad jag längtar!!!
    Kolla datumet på stickorna bara så du inte haft dom liggande för länge om de är inhandlade sen innan.

På ÄL test vågar jag bara köpa CB digital. Köpte apotekets en gång men tyckte att svaret var för otydligt. På CB digital får man ju svaret svart på vitt. Däremot på gravtest köper jag även billiga stickor
    .?*¨*? VECKA 20 ?*¨*?.
  • mulan

Sydney: Hoppas att det var allt. Det är jobbigt med MF/MA blödningar. Sist blödde jag i 26 dagar innan det var över. Hoppas att du slipper det. Kramar!!!

.?*¨*? VECKA 20 ?*¨*?.
  • mulan

NNina: Välkommen tillbaka . Kul att se dig!!
    Har tyvärr ingen ovitrellspruta hemma. Hoppas någon annan kan hjälpa dig!

.?*¨*? VECKA 20 ?*¨*?.
  • mulan
    Längtans Stina skrev 2010-08-19 20:41:13 följande:
    Tillbaka i gemet igen med en liten 2-dagars insatt idag. TD 2/9.
    Förra ET slutade i MF midsommarveckan.
    Grattis till ruvningen . Håller tummarna!!

Beklagar missfallet. Ingen rolig midsommar för er förstår jag
    .?*¨*? VECKA 21 ?*¨*?.
  • mulan
    Längtans Stina skrev 2010-08-20 09:58:07 följande:
    Nä, det blev lite lågt under just den helgen. Inte ens sill med god snaps kunde lyfta mig. Men sedan tog jag fram alla fördelar med att inte vara gravid på sommaren:

- rosévin på terassen 
    - åkfest på Liseberg
    - dykning/snorkling
    - ostar, ostar , ostar
    - ostron
    - hårdträning med löpning
    - bröllop med champagne 
    - smygrökning på västkustska klipphällar

Och det hjälpte lite just då. Men nu är ju snart hösten här och då passar det bra med ruvning, tända ljus, thé och goda söndagsgrytor. Det är bara att göra det bästa av det värsta.

Och tack för alla tummar och tår!!!
    Ja det är fördelarna med att inte vara gravid. Rosévin har jag varit sugen på hela sommaren samt att åka allt på Liseberg.
    Annars har jag nog inte saknat något direkt . Kram!
    .?*¨*? VECKA 21 ?*¨*?.
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-08-20 22:33:16 följande:
    Tja, åka på Lisseberg hade verkligen inte räddat min sommar, tvärt om! Men vin däremot har varit gott, och min älskade Sushi.

Jag fick mens i onsdags så nu är det dags! Nästa ÄL så!!! Jag är riktigt taggad. Och det vore väl själva den om ingen av de tolv fastnade? 
    Åh grattis till mensen och blivande FET . Nu ska här bakas bebis . Kram och lycka till!
    .?*¨*? VECKA 21 ?*¨*?.
  • mulan

*längtar efter en höst med många nya Plus i tråden*

.?*¨*? VECKA 21 ?*¨*?.
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19