• sydney

Carlanderskatöserna del 19

Amorosa: stort grattis till din toppen blastocyst! Nu är det höga odds på att detta kan bli bebis ju!
    Och några till frysen hade varit en bra bonus.

Loppan: grattis till husköp! spännande! Lycka till med försäljningen av lägenheten!

• sydney

jag var på VUL imorse och nu fick jag också tid för FET på måndag em,
    denna gången SKA det gå vägen. Det fick jag lova min läkare, att nästa gång jag kommer är det för att göra VUL med bebis i magen. Han var lite trevligare idag också, inte så stressad. Skönt, för det brukar vara lite si och så hon min distansläkare annars.

• sydney

Trevlig helg alla goa tjejer!

Imorgon ska vi på fest med jobbet. Hoppas det blir sista kvällen med alkohol på läääänge.... Skål

• sydney

majsanna:Vilka fantastiska nyhter,  stort grattis! Äntligen är det er tur.

Jag sitter här bakis efter gårdagens jobbfest. Kanske inte bästa uppladdningen inför FET imorgon, men nu vill jag inte ha alkohol på läääänge...

• sydney

Loppan. håller tummarna för ÄP idag, att det blir några fina ägg!

Sötisa: välkommen hit. Så trist attt det inte blev något FET för er del. Hoppas ni kan få en tid på CA snabbt så ni kan vara igång direkt.

Jag sitter här och är lite nervös nu, för att inget embyro (har bara 2 i frysen) skall klara upptiningen. OM en liten stund ger jag mig upp till GBG; tänkte besöka Ikea på vägen.

• sydney

majsanna: förstår ju att du känner dig lite orolig med tanke på dina "problem" men som du skriver så är de ju kända och läkarna kan göra det bästa av situationen. Häftigt med VUL; förstår att du längtar.

• sydney

Så var man ruvare igen, till ett fint 4 celligt embyro, Fick träffa Margareta för första gången, och det gick bra det med. Men kändes som om hon var lite stressad, det var bara tack och hej typ, Känns som om Torbjörn tog sig mer tid när jag haft honom de 2 tidigare gångerna.

Hur gör ni med träningen under ruvarperioden? jag spelar badminton på onsdagar, men funderar på att hoppa denna vecka, kanske inte är så bra att springa fram och tillbaka oregelbundet när embyrot ska typ fästa. jag oroar mig säkert i onödan....

• sydney

Loppanlängtan: grattis till lyckat äggplock! Nu hoppas vi att de befruktas och delar sig fint så det kan bli ET på lördag, Menopur brukar ju ge fina ägg, så hoppas det blir så för er också.

• sydney

amorosa: visst är det så, att hoppet sjunker så fort man ser lite brunt. jag hade lite små spottar på min första ruvning (när jag plussade), trodde det var kört så klart. Håller tummarna för dig! När är det TD?

RD 1 idag,...jag har lovat mig själv att inte känna efter så mycket och sedan inte testa förrän tidigast på RD 12. 
    Får se hur bra det kommer att gå... Så jag kanske håller mig lite borta härifrån.  

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19