Carlanderskatöserna del 19
akita. kram till dig i den här tråden också! Det måste ju inte vara kört bara för du inte fick blastocyster. Ta en paus och kom sedan tillbaks med ny energi.
akita. kram till dig i den här tråden också! Det måste ju inte vara kört bara för du inte fick blastocyster. Ta en paus och kom sedan tillbaks med ny energi.
Mulan: grattis till er lilla dotter! Vilket mirakel som ni har kämpat.
Fint namn ni har gett henne (har själv en "liten" Ebba här hemma).
Gott nytt år 2011... detta ska bli ett kanonår för ALLA här i tråden,
Massa plus och bebisar, och missfall är förbjudet.
FruNaftra: jobbigt att blöda så länge. Jag blödde ca 1 veckal, men då hade jag en störtblödning som varade i 6 timmar och sen kom det lite efter det under några dagar. sedan hade jag en cykel på 44 dagar, så det var inte heller positivt.
Grattis till alla er som har sprutstart i dagarna, skönt att vara igång.
Cotton: grattis till lyckat VUL! underbart att få se den lilla kan jag tänka mig. Och grattis i efterskott på födelsedagen!
Jag har nog ÄL nu så mensen BORDE komma om 2 veckor, då är jag igång med FET och cykeln är normal igen, drygt 30 dagar blir det i så fall.
Shibby:grattis till sprutstart. Kommer själv ihåg skräcken när jag skulle ta min första spruta i somras, usch. tog ett djupt andetag och blundade innan jag stack in den i magen.
Någon här som vet om ostimulerat FET ger bättre resultat än stimulerat? det är ju det de provar i första hand på CA. Funderar på om jag ska försöka med ostimulerat igen. Jag brukar ju ha runt 30 dagars cykel och då funkar ju ostimulerat, jag har egen ÄL. I höstas spelade ju kroppen mig ett spratt och jag fick 44 dagars cykler 2 månader efter MA.
Någon av läkarna måste ju jobba på CA för när jag var på distans kliniken idag så faxade de dit och fick svar ganska snabbt.
Jag hade ju teletid med Göran i Nov och då bestämde vi att vi skulle köra på Menopur 225ie men nu när jag var på maya mottagningen så hade han skrivit 112ie.... det är ju jättestor skillnad......
kryddan: det är ju kanon att kunna hjälpa till på så sätt. Det är nog inte så många som vet om såna här grejer, och så slänger man istället. Är det imorgon du ska på VUL? lycka till!
Hoppas alla som behöver får kontakt med CA imorgon. De lär ha lite att göra då!
Jag får roa mig med pukaåkning tror jag. shit vad snö det har kommit nu.