Det var en fin artikel och jag tycker ni är så modiga (i brist på bättre ord) som delar med er av ert liv och er längtan. Hoppas så läsa en uppföljningsartikel nästa år om er och en liten bebis
sydney skrev 2010-12-21 12:57:24 följande:
jag är hemma från jobbet idag, sällan det händer. Orkade inte längre, förkylning och hosta som inte vill ge med sig. Var på VC idag (tog fram VISA kortet och skulle betala men jag hade ju frikort, tänkte jag inte på, tycker inte att jag har varit hos läkaren på evigheter, förträngde utredningen i början av året....), men det var bara ett virus så inte mycket att göra åt det. Vila som gäller. Blir nog hemma imorgon också och sen jobb den 23:e, då har vi jullunch på jobbet.
jag hoppas också att man kan få en bebis på 2 dagars & det är ju många som har fått bebisar på det.. jag blev ju gravid på IVF:n (sen MA i och för sig). Men kan förstå att blastocyster borde vara något bättre då man har gallrat fram de allra bästa efter längre tid. Ska jag göra ny IVF nån gång, hoppas jag att jag kan få fler ägg så det kan bli 5 dagars för mig med. Men får göra åtminstone ett FET till först, och hoppas bli gravid då så jag slipper ny IVF.
Vila och samla kraft - hoppas du mår lite bättre när det är dags för jul!
dallas skrev 2010-12-21 14:28:04 följande:
Hej hopp!
Vi var pa nybesoket i Fredags(syskonforsok) och skall starta med korta metoden nangang i jan-feb, vi far se det beror helt pa nar sambon ar hemma fran Polen, vi maste dock fundera pa om vi skall ta 3-pack eller 1 och ett....Vi far kopa 3-pack iaf. Det verkar dock som han lyckas vara borta lagom t ev aggplock sa vi maste nog frysa sperman och gora icsi da. Nu ar vi i Polen under julen darav konstig text
Det ar harligt att slippa stada och laga mat(vi bor pa hotell) maste bara inhandla lite klappar t dottern infor julafton da vi skall fira ombord pa Polen farjan som ligger i Gdynia da- vi ar i Gdansk nu, valdigt fin stad, hade garna akt hit till sommaren igen!
Det ska ju funka fint att frysa sperman - de gjorde det som en säkerhetsåtgärd för vår del, himla bra att det går att fixa och trixa med det mesta! Njut av din städ och kök-fria jul!