• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Släggan

Råbot: Vilken pers.....hoppas du får tillbaks dina krafter snart så din kropp blir redo att ta emot en frysis.

Glittran hade du inte testdag idag...???

Trevlig helg till alla!

• Glittran

Jo, det var testdag idag.
    Hatar testdagar. Jag gillar inte att gå upp och ta ett test och sedan är det negativt och så skall man gå och deppa över det resten av dan.

Idag trodde jag verkligen inte på att det skulle vara nåt. Jag la ifrån mig testet och sedan tänkte jag att jag skall bara titta på det, se att det är neg och slänga det.
    Men det var plus! Jippi!

Fick tid för UL om tre veckor - länge tycker jag. På SU behövde jag bara vänta två veckor.
    v4+2 sa BM till mig när jag ringde (2 veckor efter FET), men det borde väl vara 4+5 eftersom det var långtidsodlat 2+3 dagar? (Om man gör färskförsök brukar man väl räkna ÄP som 2+0?)

Kram till alla er andra - känner med er.

• Resande

Glittran- grattis!! {#lang_emotions_flower} Vad underbart att höra att det är plus. På Carlanderska får man alltid tid för UL  3 veckor efter plus. Det är nog för att försäkra sig om att man verkligen ser ett pickande hjärta eftersom det kan ta lite olika tid innan ägget fäster. 

• Vädur 78
    Glittran: Grattis till plus Jag fick tid för vul efter 2,5 vecka
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Glittran

Tackar!

Jag har haft ganska mycket värk hela dagen idag, hoppas inte det är ett dåligt tecken? Jag antar att eftersom jag fortsätter att ta östrogen och progesteron så kommer jag inte börja blöda om det går åt h*ete.

• Resande

Glittran- värk brukar vara ett bra tecken. Det växer ju så det knakar!! Jag har aldrig haft så mycket "mensvärk" som när jag fick plus efter IVF. Jag hade även svullna ömma tarmar osv så det gjorde ont överallt.

• Vädur 78
    Glittran skrev 2010-02-13 21:03:37 följande:
    Tackar!Jag har haft ganska mycket värk hela dagen idag, hoppas inte det är ett dåligt tecken? Jag antar att eftersom jag fortsätter att ta östrogen och progesteron så kommer jag inte börja blöda om det går åt h*ete.
    Jag hade oxå mycket växtvärk i början
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Mllu

Hej!

Har flera gånger varit inne och läst olika forum, men idag tar jag mod till mig och skriver ett litet inlägg. Jag och min sambo gjorde ägguttag i fredags. Sex st varav fyra blev befruktade. Idag har vi satt in ett av dem och tre hamnade i frysboxen. Är riktigt rädd att göra något fel. Hade en liten miniblödning ca tre timmar efter insättning. Är det någon mer som haft det? Håller alla tummar som finns för oss allehopa!!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19