• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Vädur 78
    Resande skrev 2010-02-25 11:38:55 följande:
    Skulle gjort FET nästa vecka, har resa inbokad till Göteborg och allt. Då väljer kroppen att börja krångla så jag har inte fått någon stegring på äl-test. Allt såg kanon ut på vul förra veckan så jag vet inte vad som gick fel på vägen. Är så ledsen idag, nästa FET skulle blivit vårt sisa försök- nu vet jag inte när det kan tänkas bli av. 
    Vad jobbigt när inte kroppen gör som man vill Kramar om dig!
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • princess77

Här har vi en till där kroppen krånglar.....mensen skulle dyka i söndags och då skulle jag börja med sprutorna.Gjorde ett UL ca två veckor tidigare som visade ÄL enligt Göran.......var är då mensen????

Gggrrrrrr,varför kan inget i bebisfabriken gå smärtfritt ;-(

• Vädur 78
    princess77 skrev 2010-02-25 17:58:12 följande:
    Här har vi en till där kroppen krånglar.....mensen skulle dyka i söndags och då skulle jag börja med sprutorna.Gjorde ett UL ca två veckor tidigare som visade ÄL enligt Göran.......var är då mensen????Gggrrrrrr,varför kan inget i bebisfabriken gå smärtfritt ;-(
    Vad jobbigt när det ska strula, man vill ju alltid komma igång så fort som möligt... Hoppas den kommer snart! Så du får starta!
  • amander

Hej!

Börjar med sprutorna idag och undrar om det är någon annan i tråden som ligger i fas med mig?  Är supernervös då jag har ett antal misslyckanden i bagaget...

• Släggan

Fiji o Princess: kroppar som krånglar är det sista man vill ha när det e dags....vet precis hur det känns......det suger......

Jag har äntligen slutat blöda efter 6 1/2 vecka. Hoppas det betyder att cystan har försvunnit. Nu är det att invänta mens och hoppas kroppen e på banan igen.

Kram till alla som kämpar.

• Vädur 78
    amander skrev 2010-02-25 19:58:06 följande:
    Hej!Börjar med sprutorna idag och undrar om det är någon annan i tråden som ligger i fas med mig?  Är supernervös då jag har ett antal misslyckanden i bagaget...
    Grattis till sprutstart och Lycka till nu! Kram
  • princess77

Amander,jag börjar förhoppningsvis med sprutorna på lördag eller söndag,hoppas att mensen kommer i morgon....

• Resande

Princess- vad jobbigt att det krånglar, hoppas mensen kommer snart! 

Amander- lycka till! Hoppas det går kanon den här gången. 
    Tack Vädur och Släggan. Det är så frustrerande när man först misslyckas med FET och sen inte ens kan göra något försök nästa månad. Vet inte när vi får möjlighet att göra det nästa gång.
    Släggan hoppas verkligen cystan är borta nu!
  • Vädur 78
    Resande skrev 2010-02-25 21:21:54 följande:
    Princess- vad jobbigt att det krånglar, hoppas mensen kommer snart!  Amander- lycka till! Hoppas det går kanon den här gången.  Tack Vädur och Släggan. Det är så frustrerande när man först misslyckas med FET och sen inte ens kan göra något försök nästa månad. Vet inte när vi får möjlighet att göra det nästa gång. Släggan hoppas verkligen cystan är borta nu!
    Ja förstår det, väntan är ju det jobbigaste... och du som har extra krångel med att fixa flyg hit oxå.
    Kramar i massor
  • Vädur 78
    princess77 skrev 2010-02-25 21:19:27 följande:
    Amander,jag börjar förhoppningsvis med sprutorna på lördag eller söndag,hoppas att mensen kommer i morgon....
    hoppas den dyker upp nu på morgonen vännen!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19