• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Gummans mamma

Ett jätte grattis till dig, Glittran!!!

• Finns ingen ledig signatur

Hej alla gamla och nya kämpar

Jag har tittat in i tråden med jäman mellanrum, men inte skrivit något.
    Hinner inte så mkt längre. Lillan är 16 månader nu och går på dagis.

Jag har börjar spraya för ett syskon försök.
    Hoppas på tur trots min ålder (statistiken är ju inte så bra om man skall tro på den)

• Vädur 78
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-03-05 21:59:53 följande:
    Hej alla gamla och nya kämparJag har tittat in i tråden med jäman mellanrum, men inte skrivit något.Hinner inte så mkt längre. Lillan är 16 månader nu och går på dagis.Jag har börjar spraya för ett syskon försök.Hoppas på tur trots min ålder (statistiken är ju inte så bra om man skall tro på den)
    Lycka till
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • amander

Hej!

Jag har också varit på UL idag och fått tid för äggplock på måndag. Hade 8 äggblåsor som tyvärr var väldigt olika stora, 13 mm-24 mm så man hoppas ju att några är lagom stora tills på måndag...

Är extra nojjig då jag en gång råkat ut för att alla ägg lossnat i förtid och en annan gång att 8 av 12 ägg varit omogna och inte gått att befrukta med ICSI som tyvärr krävs i vårt fall.

Princess 77: Jag hade också Torbjörn i förrgår och han är verkligen kanonbra. Håller mina tummar för dig också och  att vi båda plussar i slutet av mars.

• Vädur 78
    amander skrev 2010-03-05 22:20:54 följande:
    Hej! Jag har också varit på UL idag och fått tid för äggplock på måndag. Hade 8 äggblåsor som tyvärr var väldigt olika stora, 13 mm-24 mm så man hoppas ju att några är lagom stora tills på måndag... Är extra nojjig då jag en gång råkat ut för att alla ägg lossnat i förtid och en annan gång att 8 av 12 ägg varit omogna och inte gått att befrukta med ICSI som tyvärr krävs i vårt fall. Princess 77: Jag hade också Torbjörn i förrgår och han är verkligen kanonbra. Håller mina tummar för dig också och  att vi båda plussar i slutet av mars.
    Grattis till ÄP tid Håller tummarna för att det blir fina ägg!
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Släggan

Glittran: Grattis, vad härligt att se ett litet hjärta:)

Det finns ingen signatur: Lycka till, å hoppas du får må bra och inte svänger för mkt i humöret;)

Själv väntar jag på mens......

Ha en skön helg alla!

• Finns ingen ledig signatur

Grattis Glittran.

Släggan; Hummöret är på topp.... NOT! ja det känns att man är inne i karusellen igen. Hoppas att det inte tar för lång tid denna gången ( om det går över huvud taget) Den 11:e är det dags för att starta inj.

• Eskobar77

Grattis Glittan!!

Vår dotter fyllde 2 år 1 februari och nu drar det snart ihop sig till syskonförsök. Vi lever dock i förhoppningen om att det kanske kan gå på naturlig väg denna gången. Vi får väl snart köra igång och ge det lite tid. Annars har vi 4 fina ägg i frysen på CA =)

Kämpa på alla CA-tjejer därute!

(¯`°?.¸ ღ♥ stolt mamma till Ines♥ღ ¸.?°´¯)
  • Brydis
    Happiness skrev 2010-03-04 15:19:05 följande:
    Brydis: Vad kul att du tycker hon är bra. Vad glad jag blev för att få en liten referens! Har du träffat henne eller går du hos henne?Glittran: ok...då känner jag mig mindre ensam.Börjar bli riktigt nojig och nervös inför första besöket. "spermaburken" har inte kommit än men det gör den väl snart. Hugaliga vad det här kommer bli spännande. jag kan absolut inget om detta så jag hoppas det är ok om jag ställer en fråga då och då.Kram i -iga Göteborg.
    Jag har gått hos henne och hos andra läkare på CA, alla är jättebra, har inte hört något annat, men för mig hos Margareta har det blivit + varje gång :D
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19