Carlanderskatöserna del 19
Danei: jag har läst om det där, vet att någon klinik inte gör det om man har gjort FET. Andra har något system då de tar hänsyn till din ålder när äggen befruktades. Vet inte hur det funkar med blodvärdena...
Lalie; dubbelt upp låter bra! Nu får vi hålla tummarna att du får bli ruvare till ett guldägg på lördag!
RD4 här och testat minus, vet att det är för tidigt men känns i hela kroppen att mens är på g BIM på söndag eller måndag....SKIT oxå.....
cotton. stort grattis till ruvning! klart den snart fäster och boar in sig hos dig.
Släggan; usch vad jobbigt att ta beslutet att det inte blir fler försök, men förstår ju ert beslut också. ta vara på dig och din familj!
Jag har många ggr funderat på om vi ska göra oss av med alla bebisprylar där hemma, går ju att köpa/ärva igen om det blir aktuellt. bara så deprimerande att se allting. har lånat ut en del i alla fall, och vagnen sålde jag i somras. Men hoppet om ett syskon lever fortfarande kvar så jag behåller det ett tag till, trots allt.
Jag är knäckt över hur min kropp beter sig, cykeldag 40 nu & mensen är inte i närheten. Det bådar inte gott det här. Kommer jag ens kunna göra FET(stimulerat) med så här långa cykler. kroppen har flippat ut helt efter MA. Någon här som har haft låååånga cykler efter MA? Före IVF:n hade jag 28-32 dagar (max 35 dagar ngn enstaka gång).
Kramar till er som testat negativt. Förstår om ni funderar på om det är värt att fortsätta i den här karusellen eller vara nöjda med den skatt jag har. Det funderar jag på ofta, men känner att jag vill ge det några försök till i alla fall. Så jag har gjort allt, vill så gärna bli 2 barnsmamma och att min dotter ska få bli storasyster.
Cotton; jag går ju på distansklinik och känner inte att jag vill ringa dem och komma dit en gång före. Till nästa gång kanske man kan få provera eller vad det heter, som sätter igång blödning. Och nu åker vi till Rom på torsdag så nu får det vara. Jo, jag bara måste ju hinna med ett FET innan stängning. De stänger 22/12 så innan dess ska det väl vara klart. Men man kan aldrig vara säker... just nu har jag rätt mycket negativa tankar.
Lilla fröet: Jag trodde att man kunde göra nytt försök direkt efter, men tydligen inte.
hoppas ni hinner med ett nytt IVF innan det är stängt för jul & nyår.
Köpte ni 3 pack?