Inlägg från: Släggan |Visa alla inlägg
  • Släggan

Carlanderskatöserna del 19

Hej allihop! Bra med ny tråd. Vad fort det går med tre månader.....( i vissa fall...) Hoppas vi nu får va med om mycket positiva tankar, händelser och sköna + :)

• Släggan

Råbot: Vilken pers.....hoppas du får tillbaks dina krafter snart så din kropp blir redo att ta emot en frysis.

Glittran hade du inte testdag idag...???

Trevlig helg till alla!

• Släggan

Glittran: va härligt med ett plus, det är ju ett sånt lyckorus:)

Milu: välkommen hit och grattis till ruvning och till fler lyckoägg i frysen.

• Släggan

Brydis: Grattis till ruvning o Snart halvvägs till testning. Tur att det är OS så dagarna går fort!! :)

Jag e så less...fick ju för ca 10 dagar sedan konstaterat att jag fått en cysta, förmodligen som en reaktion på alla hormorner som snurrat runt i kroppen sista 4 månaderna. Sista dagarna har jag börjat blöda mer och har nu fått rådet att äta Cyklo-F över helgen för att se om det avstannar. Vi vill ju börja ny IVF NU!!!!!!!!!  men inser även att kroppen behöver nog återhämta sig lite.

• Släggan

Brydis: Grattis till ruvning o Snart halvvägs till testning. Tur att det är OS så dagarna går fort!! :)

Jag e så less...fick ju för ca 10 dagar sedan konstaterat att jag fått en cysta, förmodligen som en reaktion på alla hormorner som snurrat runt i kroppen sista 4 månaderna. Sista dagarna har jag börjat blöda mer och har nu fått rådet att äta Cyklo-F över helgen för att se om det avstannar. Vi vill ju börja ny IVF NU!!!!!!!!!  men inser även att kroppen behöver nog återhämta sig lite.

• Släggan

• Släggan

• Släggan

oj oj oj vad många gånger mitt inlägg kom med. Datorn spelar mej spratt:) SORRY!

• Släggan

Glittran: Skickar lite varma kramar. Tänk vilka lårmuskler vi IVF:are får.....eftersom "uppförsbackar ger starka ben". Sköt om dej!

• Släggan

Fiji o Princess: kroppar som krånglar är det sista man vill ha när det e dags....vet precis hur det känns......det suger......

Jag har äntligen slutat blöda efter 6 1/2 vecka. Hoppas det betyder att cystan har försvunnit. Nu är det att invänta mens och hoppas kroppen e på banan igen.

Kram till alla som kämpar.

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19