Carlanderskatöserna del 19
Hej allihop! Bra med ny tråd. Vad fort det går med tre månader.....( i vissa fall...) Hoppas vi nu får va med om mycket positiva tankar, händelser och sköna + :)
Hej allihop! Bra med ny tråd. Vad fort det går med tre månader.....( i vissa fall...) Hoppas vi nu får va med om mycket positiva tankar, händelser och sköna + :)
Råbot: Vilken pers.....hoppas du får tillbaks dina krafter snart så din kropp blir redo att ta emot en frysis.
Glittran hade du inte testdag idag...???
Trevlig helg till alla!
Glittran: va härligt med ett plus, det är ju ett sånt lyckorus:)
Milu: välkommen hit och grattis till ruvning och till fler lyckoägg i frysen.
Brydis: Grattis till ruvning o Snart halvvägs till testning. Tur att det är OS så dagarna går fort!! :)
Jag e så less...fick ju för ca 10 dagar sedan konstaterat att jag fått en cysta, förmodligen som en reaktion på alla hormorner som snurrat runt i kroppen sista 4 månaderna. Sista dagarna har jag börjat blöda mer och har nu fått rådet att äta Cyklo-F över helgen för att se om det avstannar. Vi vill ju börja ny IVF NU!!!!!!!!! men inser även att kroppen behöver nog återhämta sig lite.
Brydis: Grattis till ruvning o Snart halvvägs till testning. Tur att det är OS så dagarna går fort!! :)
Jag e så less...fick ju för ca 10 dagar sedan konstaterat att jag fått en cysta, förmodligen som en reaktion på alla hormorner som snurrat runt i kroppen sista 4 månaderna. Sista dagarna har jag börjat blöda mer och har nu fått rådet att äta Cyklo-F över helgen för att se om det avstannar. Vi vill ju börja ny IVF NU!!!!!!!!! men inser även att kroppen behöver nog återhämta sig lite.
oj oj oj vad många gånger mitt inlägg kom med. Datorn spelar mej spratt:) SORRY!
Glittran: Skickar lite varma kramar. Tänk vilka lårmuskler vi IVF:are får.....eftersom "uppförsbackar ger starka ben". Sköt om dej!
Fiji o Princess: kroppar som krånglar är det sista man vill ha när det e dags....vet precis hur det känns......det suger......
Jag har äntligen slutat blöda efter 6 1/2 vecka. Hoppas det betyder att cystan har försvunnit. Nu är det att invänta mens och hoppas kroppen e på banan igen.
Kram till alla som kämpar.