Inlägg från: Ann Lee |Visa alla inlägg
  • Ann Lee

För oss som bakar

Jungblom skrev 2011-02-24 09:01:59 följande:
    Den är nog för stor
    Provade att göra den mindre... men det gick ändå inte... hur stora bilder brukar du ladda upp? Tänkte så att jag får lite guidelines och kan prova igen...`
  • Ann Lee
    Jungblom skrev 2011-03-04 17:30:02 följande:
    Sonen har namnsdag idag och får mördegsbakelser med marsipandekorationer. Barbalala.

Så söta! Det är nästan synd att äta upp såna vackra skapelser när man vet att någon stått och pysslat ihop varje del! Väldigt fina är de i alla fall och garanterat goda också!
    Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
  • Ann Lee

Sachertårta till pappas 60-årsfest! Jag hade inte tid att fota den färdiga, hela tårtan men här kommer en restbit iaf!
  • Ann Lee

Jag är lite dålig på att uppdatera om mitt bakande i tråden. Tycker att det är så tråkigt att FL inte kan hantera stora bilder, då måste jag sitta och förminska mina befintliga. Känns så omständigt. Jag bakar iaf för fullt och resultaten syns på min blogg.

Denna vecka har jag tema CHOKLAD på min blogg! Bara en massa chokladrecept alltså! Idag blev det en vit kladdkaka med citron och till det en snabb blåbärs- och kardemummaglass!

http://frostrosor.blogspot.com

• Ann Lee
    Basi skrev 2011-09-23 20:21:28 följande:
    Ikväll blev det fransk chokladtårta, en sorts kladdkaka, o mums så god den blev! *nöjd*
    Vill du dela med dig av receptet? Chokladtårtsrecept kan man ju aldrig ha för många av!
    Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
  • Ann Lee

Bakade saftiga äppel- och kanelmuffins idag!
  • Ann Lee
    Summermom11 skrev 2011-09-24 20:07:39 följande:
    ser jättegoda ut´! recept?
    Det ska jag nog få upp på bloggen imorgon! Kan hojta till här då!
Svar på tråden För oss som bakar