Inlägg från: Ann Lee |Visa alla inlägg
  • Ann Lee

För oss som bakar

Pimpinellan skrev 2011-01-19 14:22:27 följande:
    Klimakteriekaka!? Ja,det lät ju bra när man planerar barn! Ska kolla upp sånt där GI-bröd. Det verkar vara nåt för mig. Om vi bara kunde få igång assistenten! Fått den,den är knappt använd,men saknar instruktionsbok. En massa tillbehör jag inget vet om vad de är...
    Du behöver ingen assistent om du bakar med bikarbonat för den degen ska bara röras ihop, inte knådas.
  • Ann Lee

Jungblom: Är du höggravid eller varför hinner du baka mer än du hinner äta? Flört Allt ser gudomligt ut! Tungan ute

Tinkerbelle: Härligt det ser ut! De cerisa bollarna... är det de krispiga jordgubbskulorna som du skriver om? Var får man tag i såna?

Själv har jag bakat en Kladdkaka Caramel igår kväll

Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
  • Ann Lee
    Ann Lee skrev 2011-01-21 12:51:42 följande:

Jungblom: Är du höggravid eller varför hinner du baka mer än du hinner äta? Flört Allt ser gudomligt ut! Tungan ute

Tinkerbelle: Härligt det ser ut! De cerisa bollarna... är det de krispiga jordgubbskulorna som du skriver om? Var får man tag i såna?

Själv har jag bakat en Kladdkaka Caramel igår kväll

O så glömmer jag länk... här kommrer det... http://frostrosor.blogspot.com/
    Jag har problem med att ladda up bilden.... Upload Failed står det... irriterande...
  • Ann Lee
    PerG skrev 2011-02-03 22:22:38 följande:
    ....eller ja... med "bra" menar jag att de smakade gott och inte hur de såg ut! ;)
    Åhhhh... ser goda ut också!  Tungan ute
  • Ann Lee
    Renesme skrev 2011-02-16 10:41:44 följande:
    Någon som har ett bra recept på ett halvmörkt bröd som inte är så kompakt i konsistensen (ej surdeg)?
    Hur definierar du halvmörkt?
    Sirapslimpa?
  • Ann Lee

Min man fyller år idag så det blev en kolatårta med hallon! Receptet finns på frostrosor.blogspot.com

Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
Svar på tråden För oss som bakar