30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Ninni: Tack detsamma! :) Jodå, det är ok med mig. Har kollat lite på vart vi ska ställa oss i kö, och det ser ut att bl Sydafrika. Dock har jag testat positivt idag, äntligen efter 9 månader... :) Så nu får vi se. Jag har börjat med ungt artilleri, så nu är det bara att hoppas. Hur som helst så känns det bra att stå i kö, vi vill ju väldigt gärna ha syskon... :) Hur är det själv??? Vart i utredningen är ni? *kram*Mojutten: Trist m. flyttat läkarbesök. Hoppas ni inte behöver vänta så länge på nästa tid.
Pimpinellan: Jag säger som de anrda redan sagt - man får väl göra som man vill. Vill man så testar manoch vill man slippa så låter man bli. Själv testar jag när BIM är passerat, detta för att jag itne kan hålla på med högdoskortison, progesteronvaggisar, pregnylsprutor och innohepsprutor för jämnan. Vitaminer och lågdos ASA må vara, men det andra vore skadligt att ta år efter år.
Jag blev lite nyfiken på vad du har för handikapp, du får gärna berätta om du känner för det. Dock hoppas jag innerligt att du inte varit mer om att någon har kläckt ur sig att du borde göra abort varken pga. handikapp eller ålder! Det låter ju helgalet!
Snigelkatt: Det låter som ni haft en kanonhelg. Kul att höra att graviditeten flyter på fint. *håller tummarna*
MCT: New york, härligt! *avis*