Kikar in för att ge ett livtecken, så gulliga ni är som saknar mig, det värmer :)
Jag läser här ibland, men av nån anledning så har jag inte kommenterat, jag vet inte om det är lusten eller orken eller vad det är som försvunnit. Jag har noterat att flera av er plussat, NN, Cali. Och kanske nån mer? Stort grattis. :) Och Icka dig har jag väl redan grattat hoppas jag?! Snigelkatt: Skit oxå, jag håller med tjejerna, sök hjälp, det kan i varje fall inte skada :(
Ego Mår okej på mitt eget bittra lilla vis. Det har kanske att göra med att jag inte tänker så mkt på problematiken längre, och om jag undviker gravida och mammor och då funkar livet rätt hyffsat. Att ta beslutet att inte börja jobba på gyn som det var tänkt, kändes som det enda rimliga, och det var som om en sten släppte från bröstet då jag tagit beslutet. Nu går jag in för mitt vanliga jobb och har mkt där, så jag har inte så mkt ork till annat.
Men det har börjat bli dags att packa ihop och dra vidare. Har man haft 5 mf och har progesteron, trombyl, prednisolon, folacin, pregnyl och innohep så finns inte så värst mkt annat att ta till... Så jag har börjat försöka vänja mig vid att loppet är kört. Och så blir man ju trött på all medicinering som man tar helt i onödan. Jag vet inte hur många tabletter och hur många sprutor tagit innan minus, alltså till ingen nytta. Och fet blir man minsann oxå. Nog för att jag gärna skulle bli fet om det bara innebar att jag fick ett barn, men fet och barnlös kan jag gärna slippa vara :)
Vi har f.ö. tagit klivet in i adoptionsprocessen. Har börjat kursen som krävs för alla som vill bli utredda för adoption, och när den är klar ska vi börja vår hemutredning nästa vår. Jag vet fortfarande inte vad jag vill, medan min man har kört om mig och är säker på att han vill. Nåja vi får se vart det slutar.
Kram till er alla goa tjejer, nu ska jag krypa upp i soffan med en deckare och vänta på att mannen skall komma hem.