monchichi: Jag förstår fullt ut hur du känner dig. Är man inte gravid så vill man att mensen kommer och om mensen nu bestämmer sig för att hålla sig borta så vill man ha ett plus på stickan. Jag hoppas innerligt att något av det dyker upp
(självklart hoppas jag lite extra på att du är gravid)
snigelkatt: Då ligger vi lika i tiden för jag gick in i vecka 6 idag. Och precis som du har jag noll symptom. Men så länge jag inte blöder så får man ha is i magen
icka: Tack gumman! Är skönt att veta att det finns någon för en...
Jag trodde att det skulle bli lätt bara man fick plusset, men ack så fel jag hade. Det är nu det är riktigt jobbigt.
Ninni: Tack vännen
Visst är det jobbigt att bära oron själv, men samtidigt är jag van att ta hand om allt själv. Där är så mycket som går runt i huvudet varje dag vilket gör att man blir helt utmattad. Den totala avsaknaden av symptom är nog det värsta. Allt det där som är så
vanligt känner jag inte av. Skulle du känna att det blir för mycket "gravidsnack" så lova att du säger till
Ang testningen så säger jag "go for it"
Under hela tiden så nästintill plågar man sig själv på många andra sätt så varför inte med att testa. Det första svaga strecket jag fick (
supersvagt) var på Alla Hjärtans Dag. Det var på BIM-5 om jag räknat rätt. Jag är en testoman och förnekar det ej
Jag tänker hålla tummarna hårt för dig!