• LuPeRo

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

monchichi: Jag använde mig av ÄL-test i 3 månader (tror jag det var).
    Bara för att vara på säkra sidan så testade jag 2 gånger om dagen med Testlagrets stickor. Klockan 11 kunde det vara negativt men klockan 16 positivt.
    Men jag tror att det ska öka i styrka tills det är positivt och sedan avta. Men det är enbart vad jag tror. Det kan mycket väl vara så att det pendlar i styrka från dag till dag. Kan det inte vara så att det var positivt i fredags trots allt?
    Jag önskar verkligen att jag hade kunnat ge dig ett mer utförligt svar {#lang_emotions_embarassed}

{#lang_emotions_flower}

Hur är det med er alla? Hur går det för er?
    Vissa väntade provsvar om jag inte har helt fel för mig, hur har det gått för er?
    Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.
  • LuPeRo
    icka: Åh vad jobbigt vännen! Håller tummarna att du fått tag på läkaren och att allt ser bra ut {#lang_emotions_flower} Skickar en stor kram {#lang_emotions_flower}
  • LuPeRo
    icka: *pustar ut* Härligt att allt ändå är bra och som TT skriver, tur att du inte öppnat dig. Stora kramar ♥

TT: Efterlyst och saknad faktiskt Hoppas att du snart tittar in igen! Kram {#lang_emotions_flower}
  • LuPeRo
    Sanne: Stort grattis (igen) tjejen {#lang_emotions_flower} Hoppas med hela mitt hjärta att den lill* stannar hos er denna gången och att blödningen var helt ofarlig.
    Självklart behöver man pauser, vissa tar långa medans andra tar korta. Men i slutändan måste man tänka på sitt eget bästa och lyssna på sig själv.
    Skickar en stor kram {#lang_emotions_sunny}
  • LuPeRo
    Sanne: Trots att jag kommit en bit på vägen så gör jag likadant. (även jag ska på ultraljud på fredag )  Jag känner efter hela tiden och minsta lilla saknad av symptom får mig gråtfärdig. Men ärligt talat tror jag att detta är en oro vi inte kommer ifrån hur mycket vi än vill. Det är oro blandat med förväntan inför fredag, framtiden och hur allt kommer att bli. Men tänk så mycket du orkat igenom fram till denna dag, det visar hur stark du är. Men även den starkaste kan känna oro och det är helt okej.
    Kom ihåg att vi finns här för dig när som helst

Till er alla skickar jag stora kramar {#lang_emotions_flower}
  • LuPeRo
    Sanne: Underbart! Stort grattis till ett lyckat VUL {#lang_emotions_heart}
    Mitt UL gick jättebra (tack för att du tänkte på mig). Den lilla har alla delar som den ska och den vinkade lite försiktigt åt oss Så nu ska vi nog kunna slappna av lite, går ju trots allt in i vecka 15 imorgon...
  • LuPeRo
    Vill bara passa på och önska er alla en riktigt trevlig Valborg {#lang_emotions_sunny}
  • LuPeRo
    monchichi: Jag får äran att vara först ser jag Stort grattis till plus {#lang_emotions_flower}
  • LuPeRo
    Cat79 skrev 2010-05-04 20:09:25 följande:
    monchichi76: Grattis till plusset :) Tror definitivt att akupunkturen gjorde susen!! Jag är också gravid igen! KRAM
    Stort grattis {#lang_emotions_flower}
  • LuPeRo
    icka76 skrev 2010-05-10 16:42:22 följande:
    Vad säger ni gravida om att göra en systertråd så att de som inte vill läsa om våra graviditeter kan komma tillbaka hit och slippa läsa om det och vi som är gravida kan prata om diverse gravsaker?
    Jag tycker det låter som en bra idé {#lang_emotions_sunny}
    Där är många i tråden som jag saknar att läsa om och har länge känt mig skyldig till att dom inte är kvar, pga allt grav-prat.
    Så för deras skull (och min egen) tycker jag att en systertråd är bra *tummen upp*
  • LuPeRo
    mojutten: Jag beklagar med hela mitt hjärta allt ni fått gå igenom
    Skickar en massa stora kramar ♥
    (dom kanske inte hjälper men jag hoppas du iallafall känner stödet)
  • LuPeRo
    Ninni: Det är så skönt att "se" dig igen. Man vill ju så gärna veta hur det går för er. Och självklart förstår jag att gravidpratet blivit för mycket {#lang_emotions_embarassed}
    Jag hoppas att insemination är det som fungerar för er, om inte så verkar ni ändå ha det ganska klart för er hur det blir i framtiden.

Jemema: Det är även glädjande att "se" dig igen här {#lang_emotions_smile}
    Ni har haft en otroligt lång resa dit ni är idag så det är inte konstigt om man är lite "bitter". Och denna tråden är till för att du/vi ska kunna ventilera våra känslor och tankar, och allt är ju inte tip-top alltid.

Skickar stora kramar till er båda {#lang_emotions_flower}

Cali, TT och Bettan, hur är det med er?
  • LuPeRo
    Bettan: Vilka nyheter jag får läsa! Stort grattis tjejen {#emotions_dlg.flower}
    Du har alla tummar & tår jag kan hålla!
  • LuPeRo
    Jemema; Säger grattis även här! Helt underbart Håller tummar & tår för er!!!
  • LuPeRo
    TT; Stort grattis till att ha blivit fru. Det låter som om ni hade underbar dag {#emotions_dlg.flower}
  • LuPeRo

Vill bara titta in i den absolut bästa tråden som finns! Många råd, stöttande ord och "vänner" har man fått här och ni är verkligen guld värda. Jag beklagar verkligen allt det tråkiga som hänt många av er och skickar en stor kram till er. Ta nu väl hand om er under jul och nyår. Ät & drick en massa gott och umgås med nära & kära.
    God jul tjejer Tomte

Varma kramar till er alla  http://serve.mysmiley.net/love/love0085.gif

• LuPeRo

Längesedan jag tittade in här men gör nu en blixtvisit med stora tumhållningar till er som plussat.
    Stora kramar till er alla  

• LuPeRo

Jag skriver inte så ofta i denna tråden men nu bara måste jag göra det (med tårar i ögonen).

TT; Stort stort grattis! Vilka härliga nyheter du kommer med Jag är så glad för din skull!

Ninni; Även du ska ha ett stort grattis till både medgivande och nytt jobb!

Säger hej till er alla och skickar stora kramar! 

• LuPeRo
    mojutten skrev 2011-12-28 13:54:28 följande:
    Tack för tummarna men det gick inte denna gång heller.
    Skickar stora varma kramar Gråter
Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3