30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Cali: Välkommen tillbaka. Säger som de andra, ibland behöver man en välbehövlig paus
Ninni: Vad skönt att du känner dig tillfreds med adoptionsplanerna. Egentligen spelar det inte så stor roll hur barnen kommer till oss. Vet flera som adopterat och de är lika spända och förväntande som vilka andra gravida som helst. Jag var helt inne på att ställa oss i kö om det inte hade fungerat denna gången men sambon var lite som din. Tror som TT oxå skriver att det kan vara svårare för dem. Jag tror att det är något i deras biologi som gör det svårare, det är ju dom som ska föra släkterna vidare s.a.s. och det kan nog ta lite tid att acceptera att det finns andra minst lika bra sätt att bli förälder på.
Bettan: Grattade till v.13 (12+) i den andra tråden. Härligt att ha kommit så långt. Mysigt det låter med lillkillen. Är ju lite sugen på vovve själv men vi väntar nog ett tag. 2 katter och en bebis räcker en stund
TT: Jag håller tummarna stenhårt för dig vid ditt nästa VUL. Förstår precis vad du menar med att ett + inte betyder så mycket. Mitt riktiga + denna gången var RUL, efter det började jag våga tro på det.
Fialisa: De andra kloka gummorna har redan sagt kloka saker. Tycker inte heller du ska oroa dig för ett x.
Vinkar till de jag missat.