Inlägg från: Hannajo |Visa alla inlägg
  • Hannajo

Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...

Jenna82: Ja, det är en härlig ålder!
    MiaMarias: Jag är inne på att börja sätta Oskar på pottan varje morgon, nu när jag går på semester. Blöjan brukar vara torr/nästan torr på mofgonen, så han borde ju vara kissnödig. Sen ska han få springa runt i kalsonger så han märker när det händer något, i alla fall när vi är hemma och inte gör något särskilt!

Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Hannajo

Vi hade inget barnkalas för Oskar. Elvira hade sitt första barnkalas när hon fyllde fyra. Oskar kommer ju i och för sig se att hon har kalas, så han kanske kommer vilja ha redan när han fyller tre.

• Hannajo
    jesslin skrev 2010-06-17 09:14:20 följande:
    Det vi hade för Sofia vid 3,  var det ett litet barnkalas. Var nog max 3-4 barn till. När hon fyllde 4 hade vi bjudit alla på hennes av och lånat dagis. Vid 5 ville hon bara bjuda tjejer. Får se hur det blir vid 6 då.
    Din tjej blir ju också 6. Tänk att de börjar Fklass redan till hösten. Jennas stora också som är född i okt precis som Sofia.
    Jag kan inte fatta att det är dags för förskoleklass och fritids redan. Och snart sitter vi väl och säger att vi inte förstår hur det kan vara möjligt att våra -08:or ska börja förskoleklass. Det går så fort!
Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...