![bohusbebis](/avatar/thumb/bohusbebis/5ca637eae15014ba82a66bdb0f1c99d1.jpg)
-
Phil&Ted borde ha fler tillbehör öht. Som ett alternativ till "vindskyddet" bakom huvudsitsen. Riktiga vindskydd/fotsäckar. Krokar. Etc... Fast det förstås, vad skulle man då klura över själv... Det är ju lite kul att "pimpa" själv åxå...norgesessan skrev 2010-03-16 09:56:22 följande:Men tycker också det hade varit fiffigt, P&T skulle haft nåt sånt som tillbehör, då hade det ju varit testat och officiellt godkänt..
-
Vanliga tryckknappar? Var hittar du dem? Nån internet-shop att tipsa om? Har inte hittat några passande på nätet...passau skrev 2010-03-16 10:07:51 följande:jag har sytt vinsdkydd * flera och köpt vanliga tryckknappar och använt och det har passat... flera olika sorter dessutom,...
-
Såg dessa på Blocket åxå, nån som testat?LoppanL skrev 2010-03-16 11:19:17 följande:Vem var det som ville ha luftfria däck? Såg just detta på P&T:s facebook-sida:"If you are having a problem with punctures you can fill up the air tyres with a product called Slime which would be like having airless wheels." Har ingen aning om vad det är, men kanske något att kolla upp?!
http://www.blocket.se/stockholm/Massiva_dack_till_barnvagnar_punkteringsfritt_26333591.htm?ca=15&w=3
(inte min annons såklart) -
Jupp, vi har en sån. Köpte den eg till bilstolen och den är kanon. Funkar helt okej på både syskonsitsen och huvudsitsen. Man knyter fast den, så man får ju hitta ett bra sätt att få till det på. Den är som en kraftig nylonstrumpa/leggings skulle jag säga. Tjockare än sånt man har på bilfönstren, men man kan snurra ihop den på samma sätt så den tar noll plats att ha med.... Inte helt perfekt som en "riktig" sufflett, men helt okej och prisvärd efs den är lätt att ha med - och flytta med sig mellan sitsarna/bilstolen...babyfia skrev 2010-03-16 13:52:54 följande:Lollolis: Tyvärr hurrar inte jag heller för den. Köpte en till bilstolen men den skyddade inte alls!!Funderade på den här: www.aussies-finest.com/pics/news1.jpgVisst var det ngn som hade den? Den ser ganska tjock ut och inte genomskinlig som ett vanligt solskydd. Borde skydda även mot regn och vind, eller?!Frågan är bara hur den sitter....bilder från en webshop luras ju en del.
Köpte den för 199:-, tror det var på Babyproffsen i Gbg... -
Plockade fram den ur garderoben (börjar ju ändå bli dags att använda den) Tror jag lyckades slänga in några bilder i Bildtråd 6...babyfia skrev 2010-03-16 14:28:00 följande:Tack! Har du några bilder på hur det ser ut på huvudsitsen?
-
Nä, det tror jag inte den gör... Som sagt, vill man ha sufflett ska man nog satsa på nåt annat. Som solskydd däremot helt okej.babyfia skrev 2010-03-16 13:52:54 följande:Borde skydda även mot regn och vind, eller?!
Vore kul med nån annans synpunkt på denna åxå... -
Distributören av tryckknappar kunde inte ge nåt besked om var dessa såldes, mer än i de flesta sybehörsbutiker.... Nåja, sökandet får gå vidare....anyXX skrev 2010-03-16 08:13:25 följande:Okej, du tror inte du hade kunnat inboxa mig när du får svar? Om jag missar det här alltså. Vore supersnällt!
-
BILDER i BILDTRÅDEN, tackVille Mor skrev 2010-03-16 19:52:11 följande:Jippiiiiiiiiiii!!! Idag kom mina svarta Minikånkar. Satan i gatan så snyggt det blev med en på varje sida!
-
Tjoho! Kalmarbrud och ni andra med regnskyddsproblematik! Kolla in Axel&Idas regnskydd m liten "fönsterruta". Jag impulsköpte en sån från Tradera (finns antagligen bättre priser, men men...). Röd med reflexblommor på. Passar med lite fix (blir nog tryckknappar i nederkanten, de kardborrar som fanns på passade inte riktigt) på huvudsitsen!!! Och så provade jag och vände den helt sonika och satte den med "framsidan" bakåt bakom syskonsitsen bak. Funkade helt okej det åxå (även om det kanske inte är optimalt)! Och den tar INGEN plats, kom i en snygg påse (gympapåsetyp). Visst, original schabraket är säkert bäst, men det gäller ju att orka släpa runt det också... (ja jag ska se om jag lyckas få till nån bild, nu är barnen dagiströtta....)
-
Nu finns det bilder på Axel&Idas regnskydd, i all hast. Fick det precis, ska modifieras lite... Men visst är det FIIIIIIINT!