Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

babyfia skrev 2010-03-21 21:40:30 följande:
    Jag puffar för min fråga om hur tjockt skumgummi/vadd i har använt till era dynor?
    1 cm tror jag de blev
  • Rosenbarn
    Syster Anni skrev 2010-03-23 10:57:30 följande:
    Hej vet någon här om vibe mjukliften passar till sporten? Vad är det för skillnad?
    Den passar!Men fråga mig inte vad skillanden är- Har en vibe själv
  • Rosenbarn
    Syster Anni skrev 2010-03-23 11:05:59 följande:
    Tack rosenbarn! Är 450 rimligt pris för en begagnad?
    Beror på skicket, för 450kr bör den vara i nyckick och lite använd!! Men jag skulle rekomndera att du kollar babyproffset egen med suflett. Då har du lite extra skydd för babyn. Många som tycker den är toppen här. Jag fick min lift med när jag köpte vagnen beg, men skulle jag köpa ny skulle de bli poffsens eller annan modell med liten suflett (inte stor) men skyddar lite
  • Rosenbarn

Jag har ingen dyna i min- men köpte den beg så kanske därför...men har en filt vikt dubbel så löste de sig.

400kr då fårdi igen mycket...låter klokt tänkt

• Rosenbarn
    BubbelGuppie skrev 2010-03-23 17:56:44 följande:
    grejjen är ju den att vagnen måste stå i barnvagnsrum för vi bor 3 trappor utan hiss..känns inte kul o lämna sånt där nere.
    min dotter ligger med krokiga ben men ä nöjd så jag kör på med den tills hon säger ifrån hon ä fem mån
  • Rosenbarn

Nä liftarna är små. Jag vill gärna ha den så länge jag kan då vi också har trappor och vagnen på annat ställe... så länge hon inte bryr sig. Annars får du bädda med åkpåse och bära upp, ner i den... kanske går att modifiera och sätta dit en platta och handtag??

• Rosenbarn
    Malinen skrev 2010-03-24 20:25:41 följande:
    Jag har samma problem, min lilla tjej är drygt 2 månader och ligger med huvud och fötter som tar i i båda ändar s a s.Rosenbarn: blir avis när du skriver att du har din dotter kvar i liften när hon är 5 månader, så skönt att det funkar. För mig tyngs storasysters sits ner så att den trycker ihopliften inunder så jag har svårt att se att min lilla skulle kunna ligga med böjda  ben. Har du fäst upp syskonsitsen på nåt sätt?Ska nog försöka bädda med lite madrass som någon tipsade om... Det kommer ju snart att vara för varmt för de tjocka åkpåsarna. Kanske kunde man sätta för något så det inte blåser in under syskonsitsen. Är det någon som har erfarenhet av att ha bebisen liggandes utan liften? Var det något problem?
    Har en vibe och syskonsitsen trycks inte ner på liften i övre läget....Men sätt ett spännbarnd under eller en livrem
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17