Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

Ville Mor skrev 2010-03-16 15:58:42 följande:
    Väntar på mina förlängningselar till Viben. Enligt säljaren på Babyland så väntar de fortfarande på leverans från Nya Zeeland. Han hade ingen aning om eller när de dök upp till Sverige. Någon som vet något annat?
    väntar också, bara vänta!
  • Rosenbarn
    Ville Mor skrev 2010-03-16 20:47:50 följande:
    Det fixar jag under morgondagen! Har urusel blixt i kameran så bilderna blir inte så vackra så här på kvällskvisten...När jag ändå är igång och fotar. Ni som undrade hur Graco suffletten är fäst, fick ni svar på det eller ska jag fota lite på den också?
    fota gärna:-I)
  • Rosenbarn
    h80 skrev 2010-03-18 12:15:27 följande:
    Jag har tappat bort det lilla plastskyddet som ska skydda bebisen (hoppas nån förstår vad jag menar) så jag tänkte sy ett eget. Nån som har en Vibe och som skulle vilja mäta det till mig?
    jag har  vibe, kam mäta ikväll just nu är de fullt ös
  • Rosenbarn
    h80 skrev 2010-03-18 19:00:25 följande:
    Kan man ha syskonsitsen bakom på Viben?? När vi köpte vår Vibe sa försäljaren att det inte gick, men sa han fel? Isåfall ska jag köpa en sån
    Försäljare ska samma till mig att de inte gick
  • Rosenbarn
    Fru Allerdahl skrev 2010-03-18 19:08:18 följande:
    Med FÅR menar jag pga t.ex tipp-risk & vikt.. På det sättet vill jag ha en vibe men köper inte en ny/till vagn bara för det..
    Så kan de ju vara- jag provade ju inte!! Frågade enbart och de sade nej
  • Rosenbarn
    Fru Allerdahl skrev 2010-03-18 19:17:13 följande:
    Mmm, man får ju vara med lite.. Men vagnen brukar inte tippa om barnen bara inte klättrar i vagnen.. har inte hänt hitills iaf
    nä sant! jaja nu är de för sent, nu sitter hon snart!
  • Rosenbarn
    h80 skrev 2010-03-18 19:22:38 följande:
    Det hänger kanske ihop med att man ska ha det tyngsta barnet längst fram? Det blir det ju inte om bebisen ligger i en peanut
    Exakt!! Du kan jag fixa bilde/mäta i helgen?? Barnen sover oroligt och är så trött. vagnen står i garaget
  • Rosenbarn
    h80 skrev 2010-03-19 19:29:47 följande:
    tack!!
    Hmm har du mail adress kan jag skicka foto inboxa mig den så får du en bild till mina korrkade förklaringar
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17