Inlägg från: Rosenbarn |Visa alla inlägg
  • Rosenbarn

Phil & Ted syskonvagn del 17

tildabelle skrev 2010-02-17 19:33:04 följande:
    Vad är nypriset för en phil & teds vibe?Jag har nu beställt en från fritidsportalen och betalade 7339kr. är det ett normalt pris?Stog inte om det var 2009 eller 2010 års modell men jag antar att det är årets.Och en fråga till. Ni som har något annat märke som lift till phil and teds, vilket har ni? jag vill inte köpa den som hör till för att jag får en sommarbebis och vill ha det lite luftigare. tycker att dom som haft nåt annat märke som lift har det rymligare.
    babyproffset har lifr som pasar likaså careena, men vet de som har emmaljunga och tetunia oxå... tips är att köpa med lite suflett då kan du vända liften och fälla stora suflett åt andra hållet så du får bebbe mot dig om du enbart har ett barn. förstod du``
  • Rosenbarn
    tildabelle skrev 2010-02-17 19:48:01 följande:
    förstår precis! =) tackar för tipset =)dessa liftar du nämner, är det hårdlift då?
    nä mjuklift de flesta med tetunia har en hård som passar. in i butik och tetsta...
  • Rosenbarn
    bohusbebis skrev 2010-02-20 06:29:08 följande:
    Förresten var det nån som funderade lite på att skaffa sittdynor, kolla här.www.blocket.se/stockholm/Phil_and_teds_sittdy...(inte min annons, förstås)(dottern morgonpigg därför denna okristligt tidiga morgonaktivitet vid datorn, orkar inte med att se på Teletubbies).
    Skulle köpt direkt om de inte vore vi bodde i örebro o inte sthlm och frakten blir ju dyr
  • Rosenbarn
    Ia 70 skrev 2010-02-21 12:17:05 följande:
    Buggy Bunny: är det en bra dyna till P&T?? Kan den rekommenderas? Bor ju i Stockholm.
    Mm de är en dyna till PT. Har bara sett och klämt på den och den verkar bra dock aldrig använt den! Jag skulla köpa..
  • Rosenbarn
    Ia 70 skrev 2010-02-21 22:16:56 följande:
    Hihi aaaa eller hur, o de va ju inget pris liksom men bor man i Gamla Stan så gör man Luka e 5 1/2 månad så ja hoppas me att de funkar o de borde de ju göra även om bena e lite långa. Billigare dynor får man ju leta efter!!!
    ska du sälja ena billigt säg till{#lang_emotions_laughing} då blir inte frakten lika dyr
  • Rosenbarn
    Meee skrev 2010-02-23 11:46:14 följande:
    vi funderar på köpa en sport, och funderar vilka tillbehör man bör köpa. Måste man ha mjukliften till nyfödd eler kan man "bädda"? Hur är det med regnskydd, finns de ngt billigare alternativ än PT egna?
    Du kan ha ett vanligt regnskydd också men de täcker inte lika bra samt om de blåser blir de ju rätt in. Vet att någon haft en bild men vem var de..hmmm

Mjuklift är ju toppen tycker jag då man lätt kan bära ut barnet, men kan ju lika gärna bädda med madrass och åkpåse eller fäll och så. Det beror ju på vilka möjligheter man har.. Min dotter är snart 4 månader och de är trångt i liften på längden (VIBE) men hon är super nöjd så jag låter henne ligga där. Hon sover så bra i vagnen
  • Rosenbarn
    Meee skrev 2010-02-23 14:15:06 följande:Babyproffsen har en fin med en liten suflett man kan ta bort.
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17