Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

SHOP n DROP... Vilken uppfinning... Idag har jag packat min sån väska med regnskydd, UV skydd och en filt... Funkade perfekt... Det ligger så fint i varukorgen... Hoppas bara att barnen får plats med sina fötter också, men den är ju ganska mjuk i materialet så det är nog inga problem.

• kalmar brud
    smulis 87 skrev 2010-08-01 19:34:07 följande:
    hej på er! :)
    Får mitt andra barn i september och då kommer min son att vara 20 månader så jag funderar skarpt på en sport..
    såg att fritidsportalen hade sommar erbjudande på sporten.. så nu undrar jag någon som beställt därifrån och om ni stött på några problem hos dom?
    sen vad behöver man från start lixom, vad rekommenderar ni?
    har ganska nära till köpbarnvagns affären med..och där är de ju också erbjudande men de står inte att de ingår skyddsbåge och litet vindskydd som de gör hos fritidsportalen, så vet ni om man får köpa till de?
    köpbarnvagn får man med regnskyddet där bak och sen även bågen som man har när barnet sitter... Där beställde jag och tycker dom har varit jätte bra... Fick min vagn på två dagar
  • kalmar brud
    h80 skrev 2010-08-01 13:13:09 följande:
    åh, vad är det? verkar ju bra
    Det är som en väska som man har i varukorgen...

OM du googla så får du fram... shopndrop philand ted
  • kalmar brud
    smulis 87 skrev 2010-08-01 21:21:45 följande:
    kalmarbrud: okej va bra :) ska jag köpa ifrån köpbarnvagn så åker ja in och köper den :)

babyfia: jaha okej..för de står inte på köpbarnvagn.se så jag vart osäker när de stod så på fritidsportalen att dom ingick.. ja en mjuklift funderar jag ju på att köpa..men vilken vet ja inte..
    och de är de dubblaregnskyddet som är att rekommendera då eller?
    ja gör det så kan du kanske få se färgena med
  • kalmar brud
    LoppanL skrev 2010-08-03 13:25:49 följande:
    De har ju verkligen fixat det som jag inte riktigt gillat med sporten på den nya vagnen! Nu behöver vi nog inte syskonvagn så länge till, annars hade jag varit grymt sugen på att byta!
    vad är det du inte gillat?
  • kalmar brud

Idag kom mina efterlängtade däck till vagnen... ALDRIG mer punka. Dom sitter som dom ska på fälgarna och funkar perfekt...

• kalmar brud
    Februarii skrev 2010-08-07 20:07:33 följande:
    Hej! Släpper en fråga här och blir jätteglad över svar.
    Någon som vet om/var man kan köpa reservdelar till Sport? 
    Det handlar om "kåpan" som sitter ovanför framhjulet och "duttarna" som man ska ha "flärparna" framför/bakom när innan man fäller ihop vagnen, flärparna är alltså de svarta som man trycker/viker när man vill att ryggdel och handtag ska falla *usel på att beskriva".    
    Kolla med någon affär som säljer vagnarna där du bor så kan dom beställa... Annars så tipsar jag om kopbarnvagn.se
  • kalmar brud
    segnälkab skrev 2010-08-07 20:14:55 följande:
    nu har jag hur som helst lagt ut min kära vagn på Blocket, men lämnar det inte så lätt. Blir en P&T syskonvagn på bredden nu istället:;)

satte den på 4900 men ångra mig och gick ner till 3900:_ det tycker jag jag borde få med alla tillbehör. Den är ju trots allt bara 6 månader.
    varför vill du ha en bredden?
  • kalmar brud

Idag har jag varit på stan och hittat saker så jag kan fixa syskonsitsen så som fru allerdahl har gjort... Så barnen kan sitta längre i den...

Det var väldigt enkelt att fixa det...

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17