Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

Vart kan jag annars lättast hitta en fälg till vagnen snabbast?

• kalmar brud
    babyfia skrev 2010-07-25 23:15:33 följande:
    Om det inte funkar, borde du ju få skicka tillbaka dom?!

Verkar väldigt smidigt. Synd bara att den lilla fjädringen som finns i vagnen försvinner med luftfria däck :(.
    fast jag tycker inte att det är så stor fjädring i vagnen så mig spelar det ingen roll...

----

Fälgen gick inte på garantin... 495 kr kostar ett komplett däck. Är det både fälg, innerslang och ytter då, eller vad menar dom?
  • kalmar brud
    LoppanL skrev 2010-07-26 12:24:08 följande:
    Jag skulle nog kunna fixa det, du behöver dem på en gång eller hur? Om inte maken behöver bilen kanske jag kan fixa det imorgon..
    Det skulle vara jätte snällt. Kan du handla tre stycken och sen kolla frakten så sätter jag in pengar till dig på dit konto.
  • kalmar brud
    bohusbebis skrev 2010-07-26 12:04:25 följande:
    Har åxå sett den där, nyfiken... Hör av dig om det funkar!
    Regnade det på dig på vägen hem? Nu skiner solen här igen!
    Ska se om lollisen kan handla till mig och skicka så ska jag meddela sen hur det funkar.

Ja det regnade igår när vi körde hem, men bättre det än att solen skiner.
  • kalmar brud
    Lejon Sthlm skrev 2010-07-26 14:17:41 följande:
    var på babyland för att fixa ny slang trodde jag, men visa sig att fälgen var saboterad med kniv så jag måste ha nytt däck, eller egentligen bara fälgen o slangen men tydligen måste man köpa hela däcket... Rynkar på näsan
    men de största problemet är att de är stängt hos deras leverantör  t.o.m den 2 aug. dvs mer än 2 veckor utan däck o vagn, och här står jag ensam med 2 små barn.. PANIK! så jag vänder mig hit för och se om någon har förslag eller idé om hur jag ska få tag på ett nytt däck till phil och teds DASH omgående  i stockholms området!!
    så tacksam för hjälp!!!
    kopbarnvagn.se har en fälg för 249 kr jag skickade efter idag
  • kalmar brud
    LoppanL skrev 2010-07-27 10:15:00 följande:
    Japp, är alldeles strax på väg, så återkommer om ett par timmar!
    TACK, du är en pärla. Du kan inboxa mig sen när du har dom hemma och vad frakten blir. Kan du köpa 3 st så är det bra.
  • kalmar brud
    Lejon Sthlm skrev 2010-07-27 11:47:43 följande:
    är det sant!! letar desperat efter däck i hela sthlm, men de är slut överallt. men när jag går in på sidan hittar jag varken hjul eller fälgar??men jag ringer dit, tusen tack för hjälpen!!
    dom har inte det på deras hemsida jag mailade
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17