Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

Phil & Ted syskonvagn del 17

bohusbebis skrev 2010-07-08 10:34:21 följande:
    Mailade pramworld.co.uk igår och fick till svar att de inte får sälja dessa utanför uk
    Mailade åxå practicalpushchairs.co.uk igår men har ännu inte fått nåt svar där. Återkommer!
    Har du kollat oxfordpramcenter? Jag vill åxå ha!!! Säg till om du får napp, om det du skriver där stämmer så blir det nog inte billigare att samköpa och sen ta svensk frakt åxå.
    Nej dom skickade inte till sverige...
  • kalmar brud
    bohusbebis skrev 2010-07-08 11:03:10 följande:
    Jakten på "Shop n´Drop" går vidare: beegesonline kom med ett nytt bud på fraktkostnad (frågade vad frakt av 2 st skulle kosta (jag mailade å tyckte det var knasigt att frakten går på 3ggr mer än varan), kan ju bli mer om man sambeställer fler dock) ca 10 pund + 10:95 pund för själva bag:en på Ebay. Om vi inte får napp på oxfordpramcentre kan ju detta kanske vara nåt?
    Ja men det kan ju vara något... Är det något bra ställe eller?
  • kalmar brud
    LoppanL skrev 2010-07-08 20:13:31 följande:
    Hmm, nu blev ju jag lite sugen på den också, var det för 2 du hade kollat portot eller, så det skulle bli mer om man beställde 3?
    hon lkan säkert beställa tre stycken det kan inte bli så mycket mer för 3 än 2
  • kalmar brud
    norgesessan skrev 2010-07-08 20:49:20 följande:
    Idag testade jag uv skyddet (det dubbla), hon hade inget emot det, var bara fult...Men nöjt barn var det iallafall....
    vad var det som var fel med det dubbla??? Jag vet inte hur jag ska göra... Ska jag köpa det enkla och sen inte ha något på det barnet som sitter bak eller ska jag köpa det dubbla så får det se fult ut när man har vagnen som singelvagn...
  • kalmar brud
    Nattis Owén skrev 2010-07-08 23:26:31 följande:
    Hej Allihopa!
    Jag vet inte om det är här jag ska vara men det märks nog..:)  Tänkte höra om ni vet hur det är om man har t.ex UV/myggnät, resväska och sidoväskor etc.  som man haft till en P&T E3 skulle dessa eller något av tillbehören passa en P&T Sport om man skulle byta vagn?
    Ja det funkar även till sporten... Viben där emot är lite annorlunda... Har du en E3 syskonsits så köper jag den gärna av dig
  • kalmar brud
    norgesessan skrev 2010-07-09 23:45:12 följande:
    Det skyddar dock inte glappet mellan stången och ryggen på syskonsitsen bak, när den är i viloläge...Då behövs nåt extra, tex en liten filt.
    okej, men har man då också graco sufletten på syskonsitsen så r det ju löst...

Får bli ett dubbelt nu i veckan
  • kalmar brud
    babyfia skrev 2010-07-10 12:31:03 följande:
    Idag var jag på Babyproffsen och köpte ett myggnät från Tullsa. Det var ju jättestort ! Testade det direkt när jag kom hem och lillkillen sov,dvs vagnen är i liggläge. Det täcker hela hålet bak och ända fram till under fotstödet. PERFEKT!!! Är såå nöjd nu verkligen. Gillar ju inte UV-skyddet(använder det ändå inte för solen, utan det är bara stort o mörkt som ett tält tycker jag) så jag behövde två vanliga myggnät nu när vi ska på semester och Lias kan ha myggnät runt syskonsitsen när han sitter därbak.
    kan du ta en bild på hur det ser ut?
  • kalmar brud
    babyfia skrev 2010-07-11 15:51:25 följande:
    Nu finns bilder i min blogg både på mjukliften och nya myggnätet!

fiansess.blogg.se/2010/july/pt-bilder.html#comment

När jag orkar förminska dom kan jag lägga in dom i bildtråden oxå .
    Blir det något mörkt eller tar det bort solans strålar? För annars så får man ju ändå hålla på med filt för att skydda från solen
  • kalmar brud

Har varit runt idag här i Kalmar och letat UV skydd men ingen affär har det hemma... Har varit på babyproffsen och även Toys and baby..

495 kr tar dom för det dubbla. 550 kr blir det om jag beställer från kopbarnvagn.se

Jag måste ha det på fredag eftersom vi ska iväg sen i en vecka

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17