• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

God jul kära fl vänner och bebisar! Kram

• Macpau

Liffan- jag håller tummarna allt jag har för dig, jag är säker på att allt är ok med dig, det måste det vara. Jättekram från familjen S.

Gott nytt år allihopa. Tänk vilket fantastiskt år vi har haft...

• Macpau

Massa kramar från oss alla. Förstår fullständigt om du inte orkar kommentera. Vi finns här för dig

• Macpau

Juristen- såg meddelandet för sent! Annars hade vi kunnat ses i stan. Får bli en annan gång!

• Macpau

Liffan- Lycka till idag på SU! De är himla duktiga så du är i utmärkta händer . Stor kram

Miss Star- hur var dopet?

Kram allihopa!

• Macpau

Kissie- tack så mycket! Det känns bra att vara igång igen. Hur är det med dig?

Ni verkar ha haft det kämpigt med lillbusan:). Våran lilla hade också kolik i tre månader och det har nu visat sig att hon är äggallergiker och känslig mot mjölkprotein... Så vu verkar ha det lite same same. Nu har I. haft feber ett par dar för länge, så nu ska vi till vårdcentralen. Igen. Funderar på att skaffa vip kort.

Vad bra att nj kan vara så flexibla så att din kille kan ta över. Härligt.

• Macpau

Sereena- hittade du gruppen? Jag skickade namnet till dig. Det är en sluten grupp.

Alternativt att du skickar ett privat meddelande till mig med ditt riktiga namn på fb så kan vi hitta di där och lägga till

• Macpau

Sereena- har vidarebefordrat till ansvarig för fb gruppen! Ses där kram

• Macpau

Hej miss Drutten! Vad spännade att ni har satt igång igen! Jag vet hur du menar, man blir mer besviken än man tror när det misslyckas, fastän vi redan lyckats med ett mirakel .Vi hade ett ägg i frysen på Sahlgrenska som tyvärr inte klarade upptiningen. Vi gick då till ca och fick 2 finfina blastocyster. Det ena ligger i frysen i h det andra lilla ägget ligger just nu bredvid
    Mig, exakt en månad gammal, och skriker för fulla muggar . Det skiljer nästan 1,5 åt mellan mina två tjejer.

Hoppas det får bra för er!

Kram kram

• Macpau

Emsan83- var inte orolig! Om det är nåt jag har kärt mig så är det att hormoner kan ändra om hela ens cykel ganska duktigt. Jag har haft utslag från dag 13 till dag 17... Lycka till

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?