• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Supernöjd

• Macpau

Ja, vårt barnrum används som ett avlastningsrum för I:s kläder. Hon sover inne i vårt rum i sin vagga o kommer att göra det tills hon är minst 6 månader. Som Tarda sa, man skulle va uppe varannan minut o kolla andning!

Hur mår alla höggravida damer? Tänk att det snart är dags!!

Idag ska vi till östra för att gå igenom förlossningen igen med läkaren som utförde snittet o få reda på mer pm min konstiga moderkaka-spännande!

• Macpau

God morgon!

Liffan-hoppas du har lyckats somna nu o att humöret är bättre när du vaknar.

Ja jag tog bort det inlägget då jag angett min adress- o det finns en del konstigt folk som lurar här . Jag skickar via mail till dem som vill ha. Åker alla bil? Annars tar man pendeltåget från centralen mot Alingsås som tar 8 minuter. Kram

• Macpau

Tack för besöker idag tjejer och för de jättefina leksakerna till I. Skallran är redan en hit . Kram!

• Macpau

God morgon! Hoppas ni alla har en bra helg i detta underbara vädret!

Kissie

• Macpau

Oj bara halva inlägget kom visst med.

Kissie- hur mår du?
    Liffan- nu är det ju sjukt nära!! Spännande

Väntar ivrigt på nytillskotten i tråden. Vilka härligt kaotiska träffar det blir!

Lram

• Macpau

Hej tjejer! Jag läste på om av avling och, baserat på de rapporter jag läste, valde jag sen avnavling. Sen kunde jag inte då det men det är en annan femma.

Skriver från telefonen o kan ej klippa/klistra...kan nån gullig lägga till det?

Macpau: 4 augusti. 3750 gram- pojke

• Macpau

God morgon i tråden mina damer. Gud vad jag älskar min Iphone! Ligger i sängen o tittar på I. När hon sover och surfar samtidigt! Underbart...

Idag är det dags för dig att komma ut bebis! Mamma Liffan längtar efter dig. Och moster P. har ju tippat på idag .

Kissies bebis- 12 aug, pojke, 3550g, 51cm :)

• Macpau

Säger samma som Liffan- njut av tiden som du har framför dig!!

Meddelande till Liffans bebis- kom igen nu då! Jag har satsat på idag!

Juristen- det var ett tag sen, hoppas du o bebisen mår bra!

Kram till er allihopa

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?