• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Juristen- underbart, snart är det dags! Nu jäklar så....

Finiz- beklagar så mycket . Det är så hemskt...vi finns här.

kram på er alla fina!

• Macpau

Tänk vad fort tiden går Liffan! Man tycker alltid att tiden går fort för alla andra förutom för en själv .

Trevlig helg tjejer! Maken jobbar kväll så jag ska ta en lång dusch sen slänga mig i soffan med en bra bok.

kram på er allihopa!

• Macpau
    Vattuman skrev 2011-01-21 10:05:45 följande:

8 äggblåsor, varav en var 22 mm (!)
    På tisdag gäller det.

Kram

Bra resultat! Nu så
  • Macpau

Stort lycka till idag Vitsippa & lycka till Juristen imorgon! Nu händer det grejer i tråden...spännande! Håller tummarna för er .

Hoppas alla har haft en bra helg & får en fin start på veckan.

kramar

• Macpau

Tarda, herregd det är bara 2 veckor kvar! det kan hända när helst nu!! Vad ni måste längta...

kram

• Macpau
    Liffan skrev 2011-01-24 23:08:43 följande:
    Hoppas allt gått bra idag Vitsippa!

Tarda: det är så spännande att det snart är dax! Vår första lilla trådbebis...

Juristen: en massa lycka till imorgon!

Macpau: måste säga att ni får det väldigt fint i huset! Ser fram emot grillkväll där i maj! För föda skulle du ju ändå göra i april .

Nu har jag virkat klart min bebisfilt. Det var tänkt som ett projekt som skulle räcka lite längre än till v 13. Nu känns det ju mer som att jag har jinxat det liksom... Men jag hade inte tålamod att virka i lugn och ro. Det syns tyvärr på resultatet också. Men ganska fin blev den ändå!
    Visst börjar det se sjysst ut i huset! Nu längtar jag efter att flytta in. Japp- ska föda i april. Det vet jag

Liffan- nä fyyyy! Det låter som en hemsk upplevelse. Jag läste upp detta för min man och han bara grimascherade. Vilken tur då att det blev en så bra skörd! Med lite tur nu så ska du se att du inte behöver gå igenom detta något mer!

Vitsippa- grattis!! Nu jäklar håller jag tummarna kramapktigt för dig

Tarda- hur mår vår höggravida tjej?

Keram på er allihopa
  • Macpau

God morgon tjejer!

Har varit lite frånvarande då jag har en ny tjej på kontoret som jag håller på att lära upp. Hon ska ta över när jag går på mammaledighet.

LVHM & Juristen-stort grattis till ruvningen!! Då håller vi tummarna allt vad vi kan nu .

Liffan- ja, jag blev också lite konfunderad överatt du fick en kvällsundersökning av din livmoder och började först fundera på om du syftade på en "klinisk" sexscen med sambon

Tarda- 12 dagar...gud vad spännande! Jag håller med- tycker det är omänskligt att behöva gå 3 veckor över tiden innan de sätter igång en. Hoppas på att det sätter igång av sig självt inom kort.

Idag bär det av till makens hemstad. Kommer hem på söndag eftermiddag. Hoppas ni alla får en jättebra helg!

Date den 3 feb. kl 17.30,  förslagsvis middag på Texas Longhorn

Liffan
    Miss Star
    Juristen
    Macpau

kram!

• Macpau
    Tarda skrev 2011-01-28 07:55:32 följande:
    Hur går det med kräkandet Macpau? Jag råkade ta fel tandkräm (minthelvete) häromdagen och fick en otrevlig överraskning, fick mig att tänka på dig ;)
    Hopp-alltid kul att förknippas med en spya . Jo allt är bra! har int spytt sen vecka 20! Mår bara lite illa, men de tänker jag inte ens på. Visst är mint hemskt?

Jag kör med Shrektandkrämen från Colgatem tror jag det är. Min tandläkare sa att den har högre fluorhalt än andra barntandkrämer och passar vuxna bättre.

LVHM- grattis!
  • Macpau

Hejsan!

Miss Star- hur gick det med kub beslutet?

Tarda-jag har funderat på en gravidförskring...har faktiskt inte skaffat nån alls än, inte ens den där som är gratis! Måste verkligen göra det...i veckan ska vi beställa barnvagn! Det blir enTeutinia Mistral. har provat ett gäng och denna kändes helt klart bäst när manprovkörde den. Insåg att det är 10-12 veckors väntetid och jag har 13 veckor kvar...oops!Min chefs fru fick sin bebis igår, 6 veckor för tidigt, bara sådär! Ingen förvarning, ingenting... Nu får din bebis allt vänta tills ett par dar till

Liffan- vad bara tt de har koll på er, även om det inte är akut som du säger. Trist att du inte fick rul tid, är det på Östra som det är så fullt redan?! Det är värsta babyboomen i sommar tjejer! Visst blir man jä*ligt irriterad på sina män emellanåt . Du får mer än gärna ventilera hos oss serru

Hur mår våra fina ruvare??

kram på er alla!

• Macpau

GRATTIS MISS DRUTTEN!!

"Vår" allra första trådbebis ! Snart är det Tardas tur....

Härligt att höra att ni mår bra allihopa.

Ses om en timme på Texas!

Stor kram

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?