Liffan-en jättetrevlig helg till dig med! -). Har inte berättat på jobbet, men min mage är så svullen så jag har sjalar hela tiden. Häromdan så frågade nån lite leende om vart min snusdosa tagit vägen...de anar, men frågar inte. Det tycker jag är gulligt av dem. De vet ju att jag håller på med ivf.
Hur mår du? dags att sätta igång snart ju!
Lycklig vill ha mer skrev 2010-09-28 14:28:48 följande:
Hej tjejer! Ett tips för att få tiden fram till FET vecka 45 att gå om möjligt ännu långsammare. Gå och bryt handen, dessutom höger hand. Så det där med att leva livet i 1,5 månad föll samtidigt som jag föll.
åh nej! Gör det ont? Jag har aldrig brutit ngt i hela mitt liv. Jag har brutit min lillasysters finger, men aldrig ngt eget
Tarda-jättefina bilder!!
Vitsippa76 skrev 2010-09-28 17:31:52 följande:
Åh, nej, det var väl verkligen inte vad du behövde! Se då till att alla passar upp på dig och njut av uppmärksamheten! Vad är det nu man inte klarar utan höger hand...? diska...skriva protokoll vid tråkiga möten...dammsuga...lyfta tunga saker...
Det verkar som om det blir fullt upp i vecka 44, 45, 46. Sen jäklar ska det plussas här i tråden!
Mitt FET gick bra igår, det lilla ägget hade klarat sig fint. Hade en jättetrevlig läkare som jag inte träffat innan. Jag fick själv hålla i ultradjudsmakapären utanpå magen och efteråt visade hon ett litet risgryn som är luften och vätskan runt
embryot.Nu hoppas jag att det trivs bra där inne.
åh vad bra att fet gick bra!! Nu håller jag tummarna så de blir vita. Stor kram
Finiz skrev 2010-09-30 07:28:37 följande:
Var på SU igår för att prata med en läkare. Vi hade fått ett dubbeltid men besöket tog inte mer än 10 minuter!!?!!
Läkaren var jättestressad och jag fick säga va sa du massa gånger.. jag gick därifrån arg och besviken och fick inte ställt de frrågor jag hade tänkt.
Kändes väldigt trist att bli behandlad så.
Det gjordes iallfall en undersökning som såg bra ut, tog blodprov för att kolla sköldkörteln, ingen aning varför för det har jag gjort förut.
Åh vad tråkigt...vissa av dem är sjukt arroganta. Det går på rutin för dem men inte för OSS. Vi är ju rädda och litar blint på dem. Däremot väger sjuksköterskorna/BM upp läkarnas brister...
Miss Drutten-vad härligt med ul! Nu blir det än mer verkligt kan jag tänka mig!
Jursiten-strååålande resultat! Hör av dignästa vecka med hur det gick.
Sorry att jag varit helt off. Har jobbat som en liten galning för att kunna åka på semester i 2 veckor. Kommer att slita fram till den 15 okt, men det är det värt, att veta att kan kan slappna av på semstern. Jag läser allt och kollor dock ofta!!
Nästa onsdag är det vul igen. Är då i v.10. Hoppas, hoppas att det finns ett tickande hjärta denna gången...sen blir det inget mer sånt förrän efter semestern. Skönt!
Stor kram och en fin helg till er allihopa.