Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Kissie- såg att du har FET om ett par veckor! Hur mår du?
Kissie- såg att du har FET om ett par veckor! Hur mår du?
Tack för meddelandet Liffan!. Jag tror fasiken inte att jag hinner dit i tid imorgon...men jag lovar att messa dig Liffan. Ska verkligen försöka.
Kissie-ett jättegrattis!!!!! . Vad glad jag är.Och var tråkigt att vi kanske inte ses imorgon...men nästa gång kan jag-jag lovar
Saknar er alla. Dumma mig som avbeställt Internet...kännr mig helt avskärmad.
kram alla!
Hej tjejer! Det låter som att ni har haft en jättebra träff igår *avis*. Själv stod jagoch ryckte i dörren på Bauahus kl. 9:00 och vi var inte hemma från affärerna förrän 17. Riktigt jä*la sliten var man efter det .
Miss Star- vilken lyx att få hembakta bullar på hemvägen! Vitsippa- nu har du startat ngt farligt här...
Januariträff låter som en jättebraidé! Det är ju snart och ger mig ngt att se fram emot i vintermörkret...
Tarda- hur många snittar/scones åt du?? vi borde göra en tabell...rekord är ju till för att brytas
Liffan- hur mås det fröken? Hunnit smälta nyheten än? Är såååå glad för din skull!
Kissie- grattis igen :)
Nu har jag tröttnat på att vara "Internetlös". Ska skaffa mig en dongel (heter det så?) för en månad...missar ju alldeles för mkt här
kram allihopa! Nu ska det jobbas.
hej tjejer!
Hoppas alla mår fint! jag jobbar på för att försöka distrahera mig. Rul imorgon och jag är jättenervös. Tycker minsann inte jag känner några puffar eller diffusa gasbubblor som givetvis ALLA säger sig känna. Om nån mer frågar mig "känner du ngt än?" så kommer jag att slå till dem...inklusive min svärmor.
Liffan- söt du är . Angående illamåendet; hoppas att du slipper det och att det bara var en tillfällig episod . När har du vul? så spännande ju . Samma för dig Kissie- hur ser det ut för dig?
Angående vaggisarna- jag hade bara lite papper alt. det tunnaste trosskyddet. Tyckte det funkade kanon att ligga med benen upp i luften de första 5-10 minuterna ock köra lite knipövningar samtidigt. Tycket det funkade kanon! men de tär säkert olika för alla- som det brukar.
Herregud, har det nästan redan gått ett år sen vi starade upp tråden?? Tiden går fort.Typ...
Tarda, Miss Star & Vitsppa- stooor kram till er!
kram på er alla. Saknar mitt Internet hemma *snyft*
God morgon tjejer!
Vitsippa- hoppas allt gick snabbt och smärtfritt på sjukhuset. Jag tänkte på dig igår. Stor kram
Nu är jag tillbaka från rul och allt såg finfint ut . Hon såg könet och frågade om vi ville veta, men vi sa nej...NU ska jag njuta av det! . Laddar upp en bild (var så tagen och tåranrna bara rullade så hon printade ut en massa bilder till oss...). Ville tacka genom att sponsra deras fikakassa men det ville hon inte . Här kommer en liten bild!
Ha en fin dag allihopa
God morgon i tråden!
Nu har jag skaffat tillfälligt Internet...detta spartanska leverne gick ej för sig . Man är HELT handikappad utan Internet...
Vitsippa- Verkligen tråkigt att de hade "felbokat" dig på Östra. Man vill verkligen inte vilja vara där längre än vad som behövs. Ta hand om dig under sjukskrivningen och skäm bort dig ordentligt med god mat, vila och en massa kramar
Liffan- Ditt "varannandag illamående" verkar visst inte kunna bestämma sig...hoppas att det inte är för jobbigt. Hur mår du annars? Göra något spännande i helgen?
Miss Star- heja, heja med ruvningen!
Jursiten- skönt att höra att du mår bra.
Kissie- hur mår du?
Tarda- tjoho! Det börjar ju banne mig närma sig för dig!! Trådens 1a bebis....spännande!!
Hoppas alla får en jättebra helg! Här ska jagas toastolar och målarfärg...
kram
Kissie- 21/12 är ju alldeles runt hörnet (men ändå så långt borta när man längtar som en tok..)
Miss Star- 4 julbord! Imponerande....då hade jag också mått lite illa! Men gott är det.....
Liffan- åh vad härligt med ett tickande hjärta! Ett 11 mm långt underverk
Kram allihopa! Idag ska det jobbas som bara den...