Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Stort grattis Maria till er lilla dotter!! Vilket tjejgäng än så länge .
Stort grattis Maria till er lilla dotter!! Vilket tjejgäng än så länge .
...tur att Maria är ett vanligt namn . Så går det när man är ivrig!!
Hur mår ni andra i tråden?
Kramar
Idag fick lilla I. sina 3-månaders sprutor. Hon var lite kinkig så jag gav henne flytande Alvedon i oralt i spruta... Det var bara det att sprutan hade ett megatryck, så all medicin sköts rätt ner i halsen oh hon satte i halsen. Hon blev helt röd och hostade i en kvart, kippandes efter andan... Herregud vad
hemskt det var! Jag blev supernervös. Vilken hönsmamma jag verkar bli... Hur ska det bli med annat?! Jaja...
Grattis Tarda som gissade så bra!
Håller med- det där meddelandet var verkligen kryptiskt! Håller tummarna
Kissie- det ovanstående var alltså menat till dig . Hoppas det är en liten bebis på G nu!
Ja, undrar om Viktoria o Daniel gick på Ivf direkt... Där kan man snacka om prestationsångest.
Miss Star- nu är det bara en vecka kvar för dig!!
Liffan- hör av dig så fort du bara orkar. Vi är ju så himla nyfikna här!
Vi åker till mannens hemstad imorgon bitti (typ 5-6) då I. snarkar som bäst och är åter på lördag. Trevlig helg allihopa. Kramar
Förresten Liffan- har ju glömt att fråga; vad heter er lilla flicka? Kram
*skickar en vink till Tarda som varit väldans tyst*
Tjoho Kissie och ett jättegrattis till lilla flickan!! Otroligt hur många tjejer vi producerat hittills.
Jag skriver från min telefon o bemästrar den inte riktigt än...jag återkommer under dagen med miss stars bebisgissning-som ju självklart blir en pojke;)
Liffan- jag lovar dig att det är jättenormalt. Jag som gråter väldigt sällan annars, har aldrig gråtit så mycket som de första veckorna. Det kommer att släppa allt eftersom. Nu är jag helt ok, men det började släppa efter ca 6 veckor