• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Kissie- Japp, vi har alla varit med om det

• Macpau

Jag brukar ha Isabelle liggandes på amningskudden med ansiktet uppåt, som vid amning. Så vi har ögonkontakt.

• Macpau

Hej tjejer!

Hoppas ni alla mår bra i höstrusket.  Har vart rätt dålig på att kommentera sista veckorna här...lilla busan är rätt så bestämd och tar mkt av vår energi just nu...hon och Tardas lilla S. verkar vara rätt så lika . I. har också jättesvårt att sova på dagarna och den sista tiden har det kinkat på nätterna...hoppas det ger med sig snart.

Självklart måste jag vara med och gissa-nån gång ska man ju vinna! 
    Vitsippa & Juristen- vad skönt å höra att allt är bra med bebbarna i magen, trots lite extrakollar och så...de laddar för att komma ut nu! Hur känns det, nervöst nu eller?? sjukt spännande ju...tänk att vi har våra små sen! ...overkligt, inte sant?

Minns det som igår, när vi satt på Smaka och Tarda skulle precis ha äggplock. ..vi åt köttbullar och sallad...Det är ju sjukt länge sen! Nu blir det desto livligare träffar

Miss Star- grattis till att lilla R. slipper Frejkan! Måste vara underbart

Kissi- lilla I. vägrar också napp,men jag har märkt att hon gillar att hålla i den och, precis som din lilla busa, gnugga den mot tandköttet så det gnisslar som bara den....tror ju att det är för att det kliar (men det har jag typ trott sen I. föddes...)

Liffan- hoppas tjejhelgen var bra . Hur mår ni?

Tarda- hoppas allt är bra med dig gumman!

Vitsippas bebis:

Liffan: tjej ( ), 18 oktober, 50 cm, 3260 g
    Miss Star: Tjej, 16 oktober, 49 cm, 3 420 g
    Juristen: Tjej, 20 oktober, 51 cm, 3399 g
    Kissie: Tjej, 24 oktober, 48 cm, 3950 g
    Macpau: tjej, 22 oktober, 49 cm, 3190g

Juristens bebis:

Liffan: kille (jag hoppas ju på tjej men alltså...), 17 oktober, 52 cm, 3940 g
    Miss Star: Tjej (nu gäller det!), 20 oktober, 49 cm, 3 620 g
    Vitsippa: Kille, 18 oktober, 51 cm, 3530 g
    Kissie: Tjej, 25 oktober, 52 cm, 4025 g
    Macpau: kille (annars är det nåt skumt med SU:s utrustning...) 22 oktober( det vore superskoj om du och Vitsippan födde samma dag!) 51cm, 3450g

kram på er allihopa!

• Macpau

Hej tjejer, säger som Liffan- nu är det snart dags att välkomna de sista två i ligan!

Idag är en stor dag- inatt sover lilla I. i sitt rum för första gången! Så skönt... Vi väckte varandra hela tiden... Fast jag har fuskat lite och köpt en skitnice babywatcher med infraröd lcd skärm. Hahaha... Lite avancerat kanske men oj vad skön att trycka på en knapp och se henne tydligt trots att det är kolsvart i rummet och höra henne jättebra! Kommer nog inte att använda funktionen som gör att jag kan prata med henne eller spela nån av de x antal förprogrammerade visorna... Skrämmer nog skiten ur henne .

Fortsatt trevlig helg på er allihopa. Kramar.

• Macpau

Hej tjejer! har promenerat i nästan två timmar nu i det underbara vädret! Trevlig promenad Liffan och alla nu andra som ska ut/ sätta igång magarna kram kram

• Macpau

Liffan- tja det är vad det är. Kunde säkert vara värre! Igår när hon skulle sova testade hon oss var 10e minut i ett par timmar. Sketunge

Tarda- jag kör på det bästa av två
    Världar; monitor och personlig kontroll, när längtan blir för stor Herregud vad man älskar de små trollen.

Vitsippa

• Macpau

Amen vafan. Ok- jag skriver inga namn så kanske den inte raderar;-D. Ni två gravida- håll ut, snart har ni era små underverk i famnen!! Kram till er allihopa.

• Macpau

Åh vad spännande Juristen!! Nu har det börjat röra på sig. Snart så!!!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?