Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
JaMA- vad jobbigt med såna smärtor! Endo låter inget vidare...
Liffan- vill att din kallelse ska komma nu! Jag tror att det kommer inom kort. Sen är vi alla igång, eller hur? -:).
kramar
JaMA- vad jobbigt med såna smärtor! Endo låter inget vidare...
Liffan- vill att din kallelse ska komma nu! Jag tror att det kommer inom kort. Sen är vi alla igång, eller hur? -:).
kramar
Hallå i tråden!
Liffan-ring dem och kolla om de ka skriva ner ditt namn, ifall det skulle bli ett återbud? (om du kan det, med jobbet då, förstås)...
Jag sprutar ju en monsterdos, men är faktiskt riktigt orolig över att mina ägg inte växer/inte finns några ägg...jag känner knappt nånting! Ska det inte göra det?? Jag som var så orolig för överstimulering...tji fick jag. Jag kanske har hamnat i klimakteriet redan?? jag vet ju att min äggreserv inte är så bra...(stoppa mig innan jag målar upp ett mardrömsscenario).
Sorry tjejer, ingen bra dag idag
Hoppas alla har en bra helg & kram på er alla. Ni är bäst.
It´s a date! Ses utanför 7-11 kl.17.
Pratade med SU nu, de vill ha in mig imorgon kl.11:15 för UL. Ho sa att blodprovet visade på en förhöjd aktivitet, men mankan inte mäta utifrån en parameter, endast. Hoppas, hoppas så att det funkar...detta är inte bra för min karriär, men who cares!!
Liffan-jag tror faktiskt också att det bara står Repro. Snacka om tryck på su nu efter sommaruppehållet....vi var där innan 7:00 imorse (bara för blodprovet) och då var det redan 3 pers. innna oss med kölapp!
Miss Star- hoppa lite!! Tyngdlagen bör ordna resten . Jag kan tänka mig fika/mat/vin. Gärna vin
kram på er
Hello girls!
Går rakt på sak Jag var precis på toa och såg att jag har riklig äl sekret- hjälp, tänk om jag spontan- ägglossar? kan man det?? Turatt jag ska på ul om 3 timmar...de får kolla på det då.
Hörs senare!
kram
Hello tjejer,
josåatt....det gick inte så bra. Det fanns 4 blåsor för plockning, eventuellt 2 till. 4 ägg...herregud vad jag grät och jämrade mig att jag hamnat i klimakteriet...stackars utbytestudenten som var med och inte förstod engelska.han bara satt och stirrade på mig.
Läkaren sa att det inte var optimalt, nej, men att vi måste se framåt. Just nu är jag väldigt ledsen. Ska bli skönt att träffa er imorgon. Planerat ÄP på måndag morgon. Om det finns 2 bra ägg till på onsdag så ska de köra på det... De tar väl vad de får