Finiz skrev 2010-05-21 07:19:12 följande:
Vitsippa: Härligt, då vet du att det händer nåt där inne. Och som tur är så vinner ju oftast sprutorna kriget.Tarda: Stort lycka till idag, hoppas du får ett toppägg tillbaka och några till frysen! 7 ägg tror jag är lagom, hade oxå det och fick ju 4 befruktade. Liffan: Tack för tumhållningen! Jag har inte haft nån mer blödning "spott" sen igår så håll gärna lite till. Fast magen är i uppror, känns som mens hela tiden och springer på toa stup i kvarten :)Skönt ändå att du har fullt upp, då hinner man tänka mindre på allt detta. Till råga på allt så var jag och skulle hämta min brudklänning igår, och tror ni inte att de har gjort den fel. Helt fel färg på övre delen. Så nu står jag utan klänning och bröllop om en månad.. lite panik..
va?? Jag måste ha varit väldigt trött när jag läste igenom allt, för jag missade helt det om brudklännigen!! Hur ska du göra nu? Skulle inte vilja vara i din situation
...uppdatera hur det går! Och vad spännande att du inte blött något mer!!! Hoppas, hoppas, hoppas!!!
Miss Star- ska kika på nätet. Hittar säkert ngt
Vad du flänger runt Liffan! Men det är ju ett kärt besvär
Själv ska jag sluta lite tidigare idag och hämta upp kompisar som kommer och ska bo hos oss över helgen. Tjejen ska springa gbg varvet- och vi ska dricka och titta på