Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Fick dock helt plötsligt ett infall och tänkte att jag säger till chefen som det är och berättar om min plan...Han svarar direkt att det inte kommer på fråga. Jag ska inte komma hit på morgonen alls och när jag sen dyker upp framåt lunch ska jag dessutom justera stämplingen så att jag "var på plats" klockan 8 som vanligt. Vilken pärla han är!
Höll dessutom på att glömma, jag tillhör oranga teamet!
....vad gäller barnskaffande förövrigt så är det bara en tjej här på kontoret som är i den branschen och hon fick sitt barn nu i augusti. Men i bekantskapskretsen är det däremot helt galet...typ alla är i "skaffa andra barnet" fasen, så det är 3 som är gravida nu och minst 3 till som försöker.
Imorgon ska vi till Dr Milan för återbesök efter operationen och vi får se hur allt ser ut, är SJUKT nervös för detta... Jag skulle egentligen till en annan doktor men de bytte till Milan *undrar varför*???
Lycka till ni andra oxå, 2011 SKA vi plussa.......................
Hoppas allt går bra på SU idag! Berätta sen hur allt har gått *håller tummarna*
Miss Star-lycka till idag!!
LVHM- då är det bara att vänta nu då...denna eviga väntan
Vitsippa- stor kram till idg
Liffan- hur mår du? när var det du hade tid igen till att starta upp? japp serdu...detta jobbet är något utöver det vanliga. varje lediga tid är prat om barn/graviditeter. Det senaste är att vi ska ha en vadslagning om de barn som ska födas (vikt, kön, etc.) Är jag med på detta? tror inte det... Idag lyckades jag dock avstyra det i en hel kvart! *stolt*