Tarda skrev 2011-05-17 08:49:57 följande:
Om du är fri redan vid 15.30 träffas jag gärna då Miss Star så kan ju Liffan ansluta när hon är klar. Vilken plats passar dig bäst?
Måste säga att Borås verkar ha förstklassig mödravård, massage, dietist mm. så lyxigt jämfört med det skrala utbudet i gbg. Jag vet vart jag vill flytta om det blir en kotte till
Jag är mitt på Avenyn, på hotell Elite Park Avenue, så där någonstans eller i närheten där det passar dig. Tiden är något preliminär då det står i schemat att dagen avslutas med kaffe vid 15, så har vi tur är vi färdiga tidigare, men annars tänkte jag att man kanske inte behöver fika mer än en halvtimme i alla fall.
Det kanske vi har, låter jättebra i sådana fall
Jag har väldigt dålig koll på vad folk brukar få göra generellt sett och har anmält mig/oss till allt man får gå, pratade dock med en kompis häromveckan som bara gått föräldragruppen och struntat i allt annat, men jag tänker att något lär man sig väl alltid och hur ska man veta vad som är värt att hoppa över eller inte innan man provat. Men det blir en del frånvaro från jobbet, i juni kommer jag vara borta en eller två eftermiddagar i veckan så det är tur att jag jobbat ihop en massa flex för det är bara 2 besök som får göras på arbetstid.