Morgon i tråden,
Äntligen verkar våren vara här för att stanna, 15 grader på termometern på jobbet och klockan är inte 8 ännu.
He he låter misstänkt som klart snabbaste besöket Liffan. Vi har nog också bestämt oss för Kronanvagnen och vi får väl fundera på om vi måste köpa till de stora hjulen också för att passa in i gänget
Oh va fort det går Juristen! redan en tredjedel på väg, men jag antar du tycker det går långsamt ändå, för det gör jag, mindre än hälften kvar men det känns som ett år Förhoppningsvis hade du hunnit tillgodogöra dig det mesta av energin från middagen iaf, så du inte förlorar näringen också. Jag fortsätter hoppas det är på övergående nu äntligen...
LVHM hur går det med ruvningen? TD imorgon, jag håller tummarna!!
JaMA08 allt okej med dig med också hoppas jag? Du ruvar på så du kacklar därhemma hoppas jag
För egen del blir det ingen start på yoga idag, den är uppskjuten till 10 maj och nu vet jag inte hur jag ska göra eftersom jag vet att jag kommer missa 2 gånger av totalt 7 redan. Fick erbjudande om att fortsätta den vanliga träningen till ett billigt pris fram till midsommar också, men har känt att jag blir liggande i soffan resten av kvällen när jag varit på ett pass, så frågan är om jag orkar så mycket längre ändå. Kanske får satsa på simhallen och promenader istället.
Hoppas allt är bra med er andra och att ni får en bra tisdag i solen