• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Finaste Macpau!! Grattis!!! Vad glad jag är för din skull!! förstår att det är mycket oro men NU är du gravid och du har lyckats bli gravid genom IVF och det var inte alltid du trodde det. jag tror att det kommer gå finemang och sen har ni ett finfint litet ägg att försöka få syskon med. men vi finns här för stöttning och det är helt ok att känna oro!

Vitsippa: hej! vad kul att se dig! hur går det för dig? när är det dags med FET? har du börjat testa för ÄL? ta hand om dig och slit inte ut dig alltför mycket!!

tarda: vad bra att vi har dig som kan komma in med lite faktiskt erfarenhet och ge råd!! spännande med RUL i veckan!!

LVHM: uthållig du är som inte tjuvtestar! vid den här tiden för en vecka sen hade vår senaste gravida (läs Fru Macpau Kyss)  konsumerat fler gravtester än vad jag har gjort i hela mitt liv

fortfarande i sthlm. helg med blandade känslor av lite olika anledningar, men i huvudsak bra. ska bli skönt att komma hem imorgon iaf.

återigen ett jättegrattis till dig Macpau och massa kramar till er alla

• Liffan

macpau och miss star: Fina ni är! Min helg var helt ok men min syster flyttade tillbaka till andra sidan jorden och det är tråkigt samtidigt som det känns skönt för vi är så SJUKT olika och det bli uppenbart på nära håll och är lite tärande ibland. och att det finns en uns känsla av att det är lite skönt skapar total ångest för jag älskar ju henne ändå. ja, ni vet...

krya på dig Kissie och lycka till imorgon!!

FIKA
    Vilka kan den 21/9? Ange även ett alternativ datum om någon inte kan just den 21.

21/9:
    Macpau
    Vitsippa
    Tarda
    Miss Star
    Liffan

• Liffan

Kissie: oj oj oj! men GRATTIS till sju fina ägg! jag som, efter historierna här, har tänkt att ÄP verkar vara lätt som en dans - men det är alltså individuellt . skönt att du tog dig igenom det iaf. håller tummarna!!

LVHM: hoppas att du mår bättre idag!!

Macpau: finfin medlemslista!

hoppas att ni njuter i höstsolen (för nu kan man väl säga att det är höst eller Tarda? det är ju ändå september).

• Liffan

Godmorgon!

Kissie: håller tummarna för dig idag att de inte ska ringa och att det går bra!! när ska du dit? när blir vi uppdaterade?

LVHM: Trist med minus!! men avvakta lite, det kan ju fortfarande ändras. kan tänka mig att de är lite trötta på tjuvtestare som ringer in tidigt, ja...

tarda: idag är det väl RUL? lycka till!!

Miss Star och Macpau: massa med kramar till er!!

ha en fin dag!!

• Liffan

Kissie: grattis till ruvning!! härligt att mannen var med och engagerad, det känns ju viktigt att de också känner sig delaktiga... tummarna hålls ju hela tiden numera, men nu också för dig

JaMa: grattis till tid för första besök. vad skänt att ni får komma igång snart och sprutorna har du ju redan börjat med så det är väl bara att ta nästa steg.

Miss Star: Haha!! så jag smyger mig in i dina drömmar! mycket roligt!! hm, får väl se vad man ska göra med den informationen...

• Liffan

nä, nu skrev jag sprutor igen n'r jag menar spray... JaMa: jag menar att du redan är igång med SPRAY

det här med hjärnceller...

• Liffan

Tarda: vilken sötis!! en vig en... för mig är det inga problem att posta bilder. just nu är jag glad för de som lyckas bli gravida! kan ju ändras efter ett gäng misslyckanden dock . det är verkligen en mycket fin tråd!!

Miss Star: så, nu har jag agerat på din dröm. svarta trikåer är inhandlade 

Vitsippa: hej!! då får vi vänta lite till...

• Liffan

Hej,

Macpau: där är du - började bli lite orolig... trist med tabbe, men ta det inte för hårt, om ett tag är det glömt och förlåtet och man undrar hur man kunde oroa sig så mycket för det... hoppas att du får en riktigt skön helg och kan ta igen dig lite!

Miss Star: mmm, flanell... ho ho ho

trevlig helg!

• Liffan

hoppas att alla har en trevlig lördagkväll! själv har jag varit lite seg idag efter gårdagskvällens aktiviteter och gjort egna vårrullar för första gången. mycket gott!!

kram på er!

• Liffan

Lycklig vill ha mer: hur har det gått för er? har du testat idag eller har mensen kommit igång? hur mår du och hur mår mannen? håller mina tummar men annars får vi följas åt i november!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?