• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Macpau: håller mina tummar superhårt!!

Stella Kardunn skrev 2010-08-17 20:24:40 följande:
    Nu är jag här, har inte kunnat/vågat logga in på hela dagen efter den där trojanen som härjat här, hoppas verkligen den är borta nu. Helt otroligt att man inte ens är säker på vanliga websidor längre...Fick inte upp någon varning här hemma nu, men sitter på min Macbook och de flesta virus är ju tack och lov inte skapta för Mac.

Tack Liffan, besöket gick bra...Jag börjar spruta imorgon, 225 ml är dosen och så halverad nässpraysdos på det...och tack gud för det, är så himla trött nu, sover dåligt på nätterna, har värmevallningar både dagtid och nattetid (värst på natten dock) och huvudvärk i princip varje dag. Verkar som alla biverkningar dök upp när blödningen passerats och sprayen verkligen börjar "göra sitt jobb".

Macpau jag fortsätter hålla tummar och tår allt jag kan imorgon!
    Usch och fy för virus! jag hoppas verkligen inte att jag smittat min jobbdator... Skönt att minska lite på nässprayen och få lite andra hormoner - Ann sa till oss att man brukade må lite bättre när man började med sprutorna. Lycka till idag!

LVHM: skönt att det äntligen blir dags för VUL! nu börjar det dra ihop sig för dig också!

Kram
  • Liffan

Åh vad jag hoppas att no news är good news, Macpau. Hoppas att du snart hoppar upp i britsen för att få in lite ägg!!

• Liffan

Sådär ja!! Bra jobbat! Herregud vad nervös jag har varit då...

STORT GRATTIS!! Vad kul att de var så positiva också. Vi fortsätter hålla tummarna några veckor till men nu kanske vi kan sluta gå på nålar för din skull ett litet tag iaf...

• Liffan

Hej hej!!

Miss Star: Vad bra att sprutningen gick galant!!

Tarda: hoppas ni gillar huset! ytterligare grillmöjligheter till nästa sommar då

LVHM: lycka till på VUL idag!

kram till er alla!!

• Liffan

LVHM: härligt med fina äggblåsor och tid för ÄP. det blir en repris på denna veckan då, ett ihålligt tumhållande på onsdagen. vad skönt att de tänkte om ang ICSI - förstår att det måste kännas mycket lugnare att de har det i beredskap.

ja, det är skumt det där med hur privata aktörer gör kontra landsting - det handlar ju om samma skattepengar...

• Liffan

Godmorgon!

Gud vad det är skönt att det är fredag! är så trött efter denna vecka i sömnlöshetens tecken. det blir att ta igen sig i helgen med mycket sömn och lite svampplockning.

Tarda: hur gick det med huset??

ha en fin dag alla!!

• Liffan

Hej tjejer!!

Hoppas att helgen varit bra!! min har varit lugn - lite för lugn enligt min smak... men lite svampplock och museumbesök. och mens faktiskt. på dag 26. det har aldrig hänt tidigare men det roliga är att förra månaden  kom den på dag 31 så nu är jag, om man slår ut det, tillbaka på min 28-29-dagarsscykel. lustigt. men jag gissar att man bara kan spruta lite längre så att ÄP blir den vecka man är inplanerad till iaf.

LVHM: gött med pregnyl! håller tummarna för morgondagen!

Tarda: trist att huset inte var det rätta men ni hittar det säkert snart!

Kramar

• Liffan

LVHM: hur har det gått?? *håller min tummar för superskörd*

Macpau: hur mår du?

• Liffan
    Lycklig vill ha mer skrev 2010-08-23 14:18:54 följande:

Hallå tjejer!!

Tillbaks och ligger och vilar, attans att jag ska alltid bli så lullig av smärtstillandet, trots att jag fick en liten dos och sen faktiskt lustgas i stället. Men behövde "bara" ligga kvar två timmar idag tillskillna mot säkert 4 timmar förra gången. Härligt att vara hemma i sin egen säng nu i alla fall.

Jo just det, äggplocket var det

Det blev 7 ägg så jag är väldigt nöjd, nu hoppas jag bara att allt annat går bra också.

Finfin resultat!! Grattis! nu håller vi tummarna för att de finner varandra!!

Hur har ni som gått igenom/snart ska gå igenom ÄP och ET gjort med arbete? Har ni jobbat eller varit hemma de dagarna och dagarna runt omkring? och om ni varit hemma, har ni tagit semester/komp/sjukskrivit er? Jag vet liksom inte riktigt hur jag ska tänka... Eller jag tänker kanske att man tar semester på ÄP, jobbar dagen efter och, eftersom ET verkar vara på em, tar ut komp då. men helt ärligt så kommer jag ju inte kunna koncentrera mig alls däremellan. om det nu skulle komma så långt...
Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?