MaMaS skrev 2010-03-16 17:17:15 följande:
Tack för lyckönskningarna idag Intervjun gick väl sådär tycker jag. När jag kom dit var han som skulle intervjua inte där och ingen visste vem som skulle intervjua istället. Great tänkte jag....bra första intryck liksom. Sen efter mycket om och men kom det en kille som skulle intervjua + tjejen från Sthlm som gjort
tel.intervjun med mig. Hon och jag klickade inte alls i tel så det kändes ju jätte bra att just hon skulle hålla i intervjun... Hon ställde massa konstiga frågor och satt och gäspade igenom hela intervjun. Hon var väldigt stolt över att vara rekryterare och eftersom jag också varit det och tyckte att hon sög (ursäkta uttrycket ) så tyckte jag det var lite kul att sätta dit henne på hennes frågor. Kanske inte så bra att göra på en anställningsintervju, men jag blev bara så irriterad. Nu låter det kanske som jag själv tycker att jag är världens bästa rekryterare, och så är det verkligen inte. Men man sitter tex inte och gäspar igenom en hel intervju.... Han den andra killen tyckte jag däremot om, och det är honom man ska jobba med. Men jag kände som sagt inte att det gick bra och de frågade inte ens efter intyg/referenser och det brukar inte vara ett gott tecken....för vem anställer utan att ta referenser?? Men men, jag känner nog inte heller för att pendla så långt så det känns ok. Annars var tjänsten roligare än vad jag trodde. Nu får vi se hur det går på tors istället. Sen är det ju vul imorgon också, och det ska ju bli jätte spännande!! Så du och jag Mia kanske går om varandra på SU imorgon Stort lycka till med insättningen imorgon, så himla spännande!!!
Men vilket dåligt uppförande!! När jag var på anst.intervju där jag jobbar idag så satt min framtida chef och messade på sin mobil halva tiden (han har nu precis blivit ersatt efter 10 år på posten). Jag var helt säker på att jag inte hade fått tjänsten
Spännande med vul!
MIA SD skrev 2010-03-16 14:31:39 följande:
Det är klart att det gjorde ont. Absolut mer på min högra sida än på vänstra. När de stack på VÄ så fcik de ge mig mig extra medicin.. Men det över fort.Jag hade inte gått till jobbet (om jag hade haft ngt) men det beror på att jag har lite äckliga flytningar och allmänt lite låg..Jag skall ju även ta pregrosteron nu 1x3 per dag. Dessa ger ju mer flytningar och luktar lite illa.I morse var jag ganska seg men det skyller jag på medicinerna..Nu är insättning imorgon!!
hm...jag gillar inte den där "det är klart att det gjorde ont" kommentaren
. Men jag har å andra sidan inte heller räknat med annat. Trist med flytningar-jag hade såna när jag hade infektion en gång...urk. Hoppas det går över snart. Tänk att du har insättning imorgon!!! Jättespännande. Håller mina tummar jättehårt att allt går smidigt-imorgon är du en ruvare