Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
God morgon i tråden allihopa!
Kikar in en snabbis innan jag dyker ner under ytan (nu lät jag riktigt präktig, lär säkerligen titta in här fler ggr innan dagen är slut ändå )
Tack så mycket för lyckönskningarna kära ni
Jag håller med Liffan, vi har verkligen spritt ut det jämt och bra med en per vecka, om jag inte minns fel är det väl dags för några FET sen i vecka 36 och 37, håller tummarna att planerna håller för er som väntar!
De verkar verkligen ha högtryck på SU nu, jag klev in som nummer 12 i väntrummet igår morse, det fanns knappt sittplats kvar. Jag var först på väg att få ha mitt besök i deras lunchrum, men i sista sekund blev ett rum ledigt. Dessutom hörde jag lite korridorsnack bland personalen att de hittills hade 37 aspirationer (ÄP) inbokade för nästa vecka, så det är mycket babymaking på den där avdelningen nu.
JaMA08 Härligt att höra! nu ska du se att det äntligen rullar igång för er med, det är lite som en ketchupflaska det här, först händer inget och så händer inget, sen kommer alltihopa på en gång och man blir stammis på SU
Tarda Japp vi gamla hönor kan med kunde dock inte låta bli att fundera lite när jag jagade dammsugaren igår kväll. De hittar inga fel på oss, jag verkar producera ägg utan problem och sambons prover är helt normala, så varför funkar det inte utan hjälp? Nåja lika bra att lägga ner det där och hoppas det betyder att vi lyckas på första ET med.....Åh brudbh, det börjar närma sig, spännande! så skönt att du mår bättre nu så du har en sak mindre att oroa dig för....och så RUL på det...vilken höst du fick tjejen!
En sista grej, har ni någonsin haft koll på det där med slemhinnans tjocklek? Har läst i många trådar att folk pratar om den, men jag har ärligt talat ingen koll. Minns iaf hon sa igår att jag hade 11 mm, är det bra?