Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
PS. E-tuna va? Hoppas ni får en skön helg, gött att slippa renovera.
PS. E-tuna va? Hoppas ni får en skön helg, gött att slippa renovera.
På tal om att inte berätta. Vi var på Cs jobb och handlade skötbord förra veckan, han hälsade och småpratade lite med hon i kassan, jag stod lite vid sidan och sa inget. Helt plötsligt utbrister hon (när hon ser vad han ska betala för) -Men oj är den din (pekar på min mage), jag förstod inte att ni var i sällskap. Så du ska ha en liten, blablabla...
Min C är ju inte direkt nån blabbtyp så det är väl inte så konstigt att han inte berättat för varenda människa (500 anställda typ) på jobbet att han ska bli farsa, men hon fick det att låta som att hon var den enda som inte fått veta och lät nästan lite sur, komiskt.
Miss Star: Jag tror ändå det vore skönt för er att göra KUB, jag hade definitivt gjort det om jag varit över 35. Vi funderade på att gå privat, men det var så meckigt och kostade en bra slant så vi la ner det, vilket iofs gör mig lite nervös idag. Är det nått (typ DS) vill jag vara förberedd, och är det nått riktigt allvarligt vill man ju veta det tidigt och inte på RUL. Risken är ändå liten och även om man får dåliga siffror så brukar de allra flesta få bättre besked efter moderkaksprovet.
Kissie: Det låter som om du är vid gott mod trots kräkandet och praktiken på annan ort. På nått sätt var det ändå lite betryggande att kräkas, som ett kvitto på att allt var ok, det gjorde det lite lättare att stå ut. Hoppas du är hemma till nästa träff så vi får se hur magen utvecklas, för nu syns det väl lite?
Jag ser fram emot terapitorsdag på Texas, verkar som vi är flera som behöver det ;)
Har inte bokat utan litar blint på att få ett bord även om det är smockat, don't mess with The hungry pregnant lady liksom.
Om det krisar är jag inte den som säger nej till Hello Monkey igen, *dreglar*
Jag läste i nån annan tråd att SU ändrat TD till dag 14 så det borde vara grönt att fuska.
Åååh bebis. Stort Grattis Miss Drutten. Skönt att allt gått bra men jag förstår att det var en lite omtumlande start på förlossningen. Hoppas ni får komma hem snart o komma till ro.
Nagelbitare? Fick du inte mitt sms Liffan? Misstänker att jag har fel nummer till dig, men det har ju funkat innan.
Nope jag föder inte barn, varken igår eller idag. Men igår var ingen bra dag, trött, tandvärk, tårar och lite sammanbrott. Jag sover uruselt (vaknade 6 ggr inatt) bor i ett lådlandskap och har en man som inte förstår att vi kan bli föräldrar närsom, hans prio verkar ligga på jobbet och jag blir tokig. Iofs gav mitt utbrott resultat men även jag inser att han inte kan vara på 2 ställen samtidigt, och hur mycket jag än behöver honom nu så ser jag hellre att han är hemma när Uno kommit, jobbigt.
Det verkar som om jag missat en riktigt minnesvärd kväll. Snabbgenomgång? ; )
Jag fick inget sms, verkar vara fler som har fel nummer. Märkligt.
På rätt sida? Betyder det att vitsippa tjuvtestat och plussat? HOPPAS!!!
Om ni inte planerat in en träff före påsk så får ni nog träffa Uno, känner mig väldigt uppgiven : (
Åååh plus, superhärligt, även om vi självklart inte väntar oss nått annat. Oron får man dessvärre leva med, vill gärna tro att det finns nått gott med det oxå men har nog inte hittat nått bättre än att man blir ödmjukare.
Verkligen retsamt av dig Juristen, men jag håller med Liffan.
Nu har maken målat badrum, o gemensamt har vi packat upp en hel del lådor samt sorterat de så får vänta tills köksrenoveringen är klar, sen fick jag ett helt fång tulpaner o ett litet glas rött så nu är jag snällare o gladare än på länge. Ska snart packa upp lite fler lådor o när C kommer hem monterar vi skötbord. Sen är vi ganska överens om namn oxå, hurra. Känns som om vi börjar bli redo, Uno kom ut!!
Om juristen tjuvtestat kanske LVHM gjort detsamma? Håller tummarna HÅRT för att det äntligen ska gå vägen för er.