Theina.
Instämmer med trifolium mina ärr är nästan helt borta. Blev oxå förkyld i samband med operationen, jag tror det är syregrejen man har i halsen som irriterar och underlättar för halsinfektioner att flytta in.
Jag känner igen mig i allt du beskriver. Men ajg säger till dig som till en annan tjej som hoppade in i tråden. FLera som var med när vi började tråden i somras har blivit mkt mindre aktiva på senare tid. Anledningen är att de blivit gravida! Jag trodde att det var kört, men det verkar som det gått bra för merparten här. Har du ett barn så har du ju lyckats innan, och har goda chanser att lyckas igen.
Jag blev gravid igen nu i januari, mend et slutade i misfall. Detta är jag så klart mkt ledsen för, men inser också att det i mitt mf finns en god portion positiv information, nämligen att min kvarvarande äggledare fungerat även om krypet inte fäst och börjat utvecklas, vilket får mig att hoppas på framtiden.
Jag började må bättre ca en månad efter operationen, först grät jag av och till hela tiden, men i takt med att kroppen läkte så började jag se fram emot andra saker. Några gånger under hösten har jag krypit tilbaka ned i depressionen, men för varje gång har djupet varit grundare och det har varit lättare och gått snabbare att komma tillbaka igen.
Nu sex månader senare mår jag fortfarande inte toppen hela tiden, men på det hela taget väldigt bra! Jag minns att efter operationen så läste jag om vilka komplikationer man faktiskt kan få om man itne opereras i tid. EN tjej fick operera bort, inte bara äggledaren utan hela äggstocken. Då förstod jag att man ändå har haft tur.
TOg de bort din äggledare eller fick du den bara "lagad"?