EPT (Extremely Pre Term/Extremt mycket för tidigt född) Tråd 17
Livsgläden: Låter toppen!
Livsgläden: Låter toppen!
Camizz: Hoppas lilltjejen snart mår bra igen! Det är ju inget roligt när de små är dåliga! Håller tummarna för att en natt med dropp gör susen och att ni får åka hem i morgon igen!
WF: Grattis Vincent! Vi hade inget stort kalas här hemma heller i år. Firade lite med familjen bara och nästa helg kommer mormor och morfar. Kändes skönt och S är ju för lite för att bry sig om kalas.
Livsglädjen: Sååå härligt att du "mår bra", att magen växer och dagarna går Men självkklart kan det ju inte ersätta er lilla änglaprinsessa, styrkekram till dig i din saknad
Åh, jag är så trött på det här med maten! Idag har S bara ätit välling, kl07 i morse. Ja, jag vet att många har det mycket värre och jag ÄR glad att hon äter sin välling, men det känns som om det bara går sämre och sämre med den övriga maten och att vi har provat allt.
Ska bli skönt att få träffa läkare och dietist på torsdag.
Behövde bara gnälla lite...
Styrkekramar till alla i tråden. Vi verkar alla vara i behov att det mer eller mindre
Sandra: Det är jobbigt att "bara" bli prematurförälder - lägg till att du har blivit dubbelextremprematurförälder och dessutom separerat från barnens far. Jag tycker det vore konstigt om du skulle klara hela den situationen på egen hand! Du sköter säkert allt jättebra, men du måste ju få må bra också och få lite egentid om du ska orka i längden! Be om hjälp!