För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2
Scapula skrev 2010-03-09 20:27:59 följande:
Magen idag, ny vecka igen på torsdag, 23+0 =)Jag har inte varit inne så mkt sista dagarna, haft fullt upp med jobb hemma och jobb på jobbet samt massa hemma i huset och ute på gårn.Ser att ni lagt upp så fina magbilder, tänk att vi kommit så långt redan! känns som igår vi pratade i gamla tråden och nyss fått missfall. SKÖNT att vi är där vi är nu!Det knallar och går här, hinner inte känna efter så mkt, det är verkligen skillnad att vara gravid igen, allt går av bara farten.... jag har en del ryggont och yrsel samt en hemsk orkeslöshet som jag ej blir av med, vill bara sova dygnet runt =)I magen är lillan fortfarande lugn, känner sparkar varje dag nu men fortfarande svaga. De känns från utsidan men syns inte, pappan kände första sparken igår, myyyyys =)Går och gruvar mig inför helgen, är ensam med Axel tors-sön och det kommer inte att bli kul, jag orkar aktivera han typ en halv dag sen är det stopp.... hoppas han inte är så trotsig och att vädret är fint så vi kan vara ute mkt.Nu blir det täcket i soffan framför tvn, fina grejer det =)Hoppas ni har det bra!!Hoppas ni får en fin helg med soligt väder. Är så jobbigt när man är så trött, allting blir så himla tråkigt då.
Kram!