Sokkerkakan skrev 2010-08-15 16:32:06 följande:
Hej på er!
Nu är Charlie två veckor och jag njuter av varenda sekund med honom!! Men det finns en sak som jag blir galen på.. så fort man lägger ner honom i vagnen så gallskriker han helt hysteriskt. Jag blir ju helt nervös och hispig av detta, klarar inte av att höra honom skrika. Nu har jag dock börjat vänja mig för han brukar somna efter ett par minuter.
Men..idag var jag på promenad med en kompis och Charlie sov första delen av promenaden, sen vaknade han och var hungrig så jag stannade vid en parkbänk och ammade i nån halvtimme, sen när jag la ner honom i vagnen igen så började han som vanligt gallskrika. Men den här gången slutade han inte, så till slut fick jag plocka upp honom och bära honom resten av promenaden, medan min kompis körde vagnen. I min famn var han såklart helnöjd.
Blir helt gråtfärdig alltså, har nån av er haft samma problem? Vad kan jag göra för att han ska börja gilla det? Går det över med tiden eller..?
Här kommer iaf en bild på det lilla underverket.
jag har inte haft samma problem med mina. dom har alltid gillat vagnen, så tyvärr kan jag inte hjälpa dig!
vagnen är inte kall?? om det är därför han blir ledsen.
pröva med en värme dyna i så fall.
är ju visserligen varmt ute nu men inte lika varmt som i famnen.
annars kan du pröva att bädda lite trångt.