Scapula skrev 2010-01-25 21:34:54 följande:
Magen vecka 19
gud vad mys
MrsCharlotte skrev 2010-01-25 21:46:53 följande:
Hej alla!Har en fråga till er (skrev samma sak i en annan tråd men behöver fler svar för en diagnos )... nu när jag kom hem och steg ur bilen så kände jag att jag har jätteont på de "övre rumpbenen", vet inte hur jag annars ska beskriva det, men högst upp på båda sidor om skinkorna i själva skelettet där gör det jätteont när jag går. Vad kan detta vara??? Jag har varit mycket stillasittande idag, först på jobbet och sen var vi på valpkurs för första gången idag och då satt vi i en ring på golvet ganska länge, om precis hem därifrån. Kan det ha med detta att göra eller är det jag känner foglossning? För övrigt är jag heeeelt slut, åkte hemifrån klockan 7 imorse och kom inte hem förrän 14 timmar senare... så det blir nog tidig sängdags för mig ikväll Magen växer iallafall men jag känner inte av bebben något vilket är knepigt för första graviditeten kände jag ju rörelser väldigt tidigt. Men bebisarna kan ju ha olika temperament i magen också, jag kanske har en väldigt lugn bebis nu. Tänkte eventuellt lyssna med min AS innan jag somnar ikväll, får se hur jag gör. Rul om 29 dagar......
låter helt klart som foglossning. jag hade inget med ettan
Men började i vecka 20 med 2 an .
och i vecka 13 denna ggn