Scapula skrev 2010-04-30 06:47:37 följande:
Hej tjejer!Nu var det flera dagar sen jag var här inne =)Axel har haft feber och hosta sen i helgen, första dagen på dagis igår så det har varit fullt upp. Andreas har varit hemma eftersom jag är sjukskriven. vecka 30+1 idag och har således passerat det "magiska" vecka 30+ =) det känns inget speciellt, hihi =) ska till BM på torsdag i v 31+0 och sen blir det TUL och läkarbesök nån gång under maj månad, hoppas kallelsen kommer snart. Nästa "magiska" gräns är för mig vecka 34+ och sen är det inte många veckor kvar! tycker faktiskt det går ganska fort nu och är innerligt tacksam att jag inte kommer behöva invänta BF dagen. Hade jag haft en normal förlossning i ryggsäcken och mått bra under denna grav hade det inte varit nåt problem att invänta och mest troligt passera BF men nu är det inte så. Känns skönt!Det är mer rörelser i magen nu, hon stökar och buffar mkt mer. Jag har vant mig vid att hon är lugnare än sin storebror. Det är inte många vakenperioder per dygn och jag kan inte utläsa nån dygnsrytm genom henne, det kunde jag med Axel i magen, han var som en klocka =) och hade samma mönster första tiden utanför magen också! Hoppas ni och magarna mår bra!Kramar
hoppas att ni får vara friska nu inget kul att vara sjuk.
härligt att tiden går det tycker jag med
här är det full rulle dygnet runt så det hoppas jag inte den har tänkt när den kommit ut sen
vecka 28+6 idag