• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Iowhannah
    emeloi skrev 2018-07-10 15:43:02 följande:

38 dagar kvar nu.. Det går fort

Inte på slutet, kan jag lova!
  • Migas

99 dagar kvar, så både spännande och läskigt att att vara under 100 igen. ????

• emeloi
    Iowhannah skrev 2018-07-10 16:15:24 följande:

Inte på slutet, kan jag lova!

Fast jag upplevde att det gick fort första graviditeten också, då gick jag ändå över 7 dagar.. Så jag tycker det går fort :)
  • emizz

49 dagar :) tjoho under 50

#pojke- 09# #flicka -11# #pojke bf aug-18#
  • realnarnia

Såg att några högre upp diskuterade ingångsättning osv.

Anledningen till att man inte vill göra en igångsättning innan v 42 är att när en förlossning sätter igång själv är hela kroppen helt förberedd på en bebis, men när man sätter igång en är bebis klar, men inte hela kroppen oc därför blir en igångsatt förlossning aldrig lika bra som en som kroppen själv satt igång, det kan t.ex ta mycket längre tid, man kan behöva göra kejsarsnitt osv.

• Iowhannah

Usch. BF+5 nu. Sonen kom på BF+2. Intensiva förvärkar två kvällar och nätter i rad men i övrigt händer ingenting! Jag är så less och frustrerad nu!

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?